adidas kontynuuje wspołprace z Tailor Made PR

Tailor Made PR w wyniku przetargu po raz kolejny zostało wybrane przez adidas Poland do całościowej obsługi komunikacyjnej. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR, influencer marketing oraz za prowadzenie kanałów społecznościowych marki.
O autorze
1 min czytania 2017-02-10

Umowa obejmuje współpracę dla wszystkich kategorii, czyli adidas Running, adidas Women, adidas Football oraz adidas Originals.

Tailor Made PR współpracuje z adidas Poland od 2011 roku, ale za całościową obsługę w zakresie PR i Social Media odpowiada od 2015 roku. W ramach nowej umowy agencja jest odpowiedzialna za przygotowywanie strategii komunikacyjnych oraz za ich wdrożenia w zakresie relacji mediowych, współpracy z influencerami, eventów i dodatkowych akcji specjalnych. Tworzy także lokalny kontent wykorzystywany w kanałach społecznościowych adidas. W ramach obsługi prowadzony jest również showroom dla dziennikarzy, stylistów i liderów opinii w siedzibie Tailor Made PR w Alejach Ujazdowskich w Warszawie.

Teamem ekspertów w zakresie PR i Social Media wewnątrz Tailor Made PR zarządzają: Monika Albekier na stanowisku PR Account Manager oraz Michał Maliński jako Head of Social.

Dominika Zioło, Client Service Director w Tailor Made PR mówi: “Nasza agencja to miejsce, w którym specjalizujemy w się w komunikacji life-style, zarówno w kanałach Social Media, jak i w zakresie public relations. Doskonale budujemy także relacje z liderami opinii, co procentuje w działaniach komunikacyjnych dla naszych klientów. Przed nami kolejne wyzwania z adidas, jeszcze ambitniejsze cele do zrealizowania. To będzie dobry rok!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tailor Made PR obsługuje w zakresie Social Media i PR kilkunastu klientów z kategorii life-style. Poza adidas należą do nich marki z portfolio takich koncernów jak: Mattel (m.in. Barbie, Fisher-Price), Kompania Piwowarska (m.in. Żubr, Lech, Tyskie), PZ Cussons (m.in. Luksja, Carex). Agencja prowadzi także globalną komunikację Social Media dla gry „Sniper Ghost Warrior” należącej do Ci Games.

Słuchaj podcastu NowyMarketing