Drzemiąca potęga, czyli Foursquare w Polsce 2/3

Drzemiąca potęga, czyli Foursquare w Polsce 2/3

Fenomenalnym narzędziem łączącym w sobie nowoczesne media, element współzawodnictwa oraz to, co można określić modnym dzisiaj pojęciem lifestyle’u jest Foursquare. Ile mogą zyskać firmy na zaangażowaniu się w życie jego społeczności?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Listy ulubionych miejsc

Platforma umożliwia tworzenie list ulubionych miejsc pasujących do wybranej kategorii. Cechy kwalifikujące miejsce do danej listy są ograniczone jedynie wyobraźnią jej twórcy. Możemy zestawić najlepsze puby, rekomendowane miejsca do wypicia kawy czy do wyjścia na spacer z psem, spisy miejsc oferujących szczególne funkcje, np. dostęp do Wi-Fi, kącik zabaw dla dzieci, ciche miejsca umożliwiające spokojne czytanie książek albo miejsca warte sfotografowania – sami możemy zdecydować jak wąska lub szeroka będzie kategoria. W zależności od charakteru naszej branży albo przyjętej strategii możemy stworzyć listę obejmującą jedynie obiekty należące do nas, ale nie ma przeciwskazań do tworzenia zestawień miejsc, którymi nie zarządzamy. Opracowanie listy takich miejsc może być bardzo cenne dla społeczności Foursquare. Tworząc je nasza marka dostarcza użytkownikom użytecznych informacji, a tym samym zaczyna stanowić ważną rolę w życiu konsumenta.

Lista najciekawszych i najpopularniejszych miejsc w Szczecinie.

Przycisk na oficjalnej witrynie

Tak samo jak na swojej stornie internetowej możemy dodać przyciski np. „Lubię to” odsyłające do Facebooka, Twittera czy Google +, istnieje możliwość integracji z platformą Foursquare. Dodanie takich przycisków skróci użytkownikowi drogę od oficjalnej witryny do śledzenia profilu marki w serwisie 4SQ.

 

Buttony 4SQ.

Znak informacyjny

W większości sklepów czy kawiarni spotykamy nalepki informujące o możliwości płacenia kartą, dostępności Wi-Fi albo obecności marki na Facebooku. Warto zaopatrzyć naszą siedzibę w znak informujący o tym, że można znaleźć nas na Foursquare.

 

Taki znak można pobrać z oficjalnej strony serwisu, a następnie przykleić na witrynie naszego sklepu, kawiarni czy pubu.

Zobacz pozostałe części cyklu:

1/3 - Jak wprowadzić swoją firmę na Foursquare'a?

3/3 - Jak robią to inni?

Autorka

Katarzyna Sejdak

Copywriterka w agencji interaktywnej Grupa Brandoo, a także redaktorka na portalu WebSecurity.pl. Z zamiłowania i wykształcenia dziennikarka. Szlify dziennikarskie zdobywała w prasie lokalnej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij