TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja Fenomem z nową nazwą, pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną

Fenomem po sześciu latach funkcjonowania na rynku przyjmuje nową nazwę - Feno, zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Agencja chce podkreślić swoje aktualne pozycjonowanie jako skutecznego partnera i przewodnika po digitalowej rzeczywistości.
O autorze
1 min czytania 2017-02-15

Widzimy, że wciąż rosną oczekiwania klientów wobec agencji, którzy nie chcą już tylko zaplanowania i realizacji kampanii reklamowej. Interesuje ich skuteczne wsparcie w zmianie procesów biznesowych i marketingowych. My chcemy być partnerem, który daje realny impuls do zmian i wspiera je wewnątrz każdej organizacji – mówi Agnieszka Stelmaszczyk CEO Feno.

W nową identyfikację wpisano elementy związane z kulturą organizacyjną Feno.

Na sukces firmy i klientów pracują różnorodni ludzie, którzy różnią się nie tylko specjalizacjami, ale także charakterami, pasjami i poglądami. Nowe sposoby myślenia i skuteczne łączenie różnych kompetencji są niezbędne w dzisiejszym świecie – dodaje Stelmaszczyk.

Nasza kultura organizacyjna oparta jest o ciągły proces uczenia się i dystrybucji wiedzy wewnątrz agencji oraz do klientów. Dzięki temu wszyscy rozwijamy się. W nowej rzeczywistości chcemy jak najszybciej dostrzegać trendy i dawać impuls do zmian u naszych klientów – wyjaśnia Kinga Bocheńska Trading Director Feno.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencji Feno definiuje digital – jako zmianę zachowań konsumentów na poziomie: myślenia, komunikacji i działania. Dowodem tego są obecnie prowadzone kampanie m.in. kompleksowa strategia 360 dla marki Electrolux oraz długoletnia współpraca w digitalu z marką Wizzair na 28 rynkach.

Wewnętrznie Feno mijający rok wdrażała nową koncepcję kultury organizacyjnej i wprowadzone zmiany są zwieńczeniem tego procesu. Skonsolidowaliśmy zespół z różnymi kompetencjami. Mocna strategia, innowacyjne zespoły kreatywne i silne media spowodowały, że dojrzeliśmy do tego, aby odważniej wejść w szerszą przestrzeń digitalu – podkreśla CEO Agencji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Obecnie Feno zatrudnia 55 osób z doświadczeniem zarówno po stronie klienta, domu mediowego czy agencyjnym. Z dumą pracuje dla takich Klientów jak: Wizz Air, Wizz Tours, Electrolux, Przysnacki, Goodyear, Dunlop, Dębica, Grant’s, Netia, Pz Cussons, Nicorette.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się