Umieść kobietę na mapie. Nowa kampania w USA

Umieść kobietę na mapie. Nowa kampania w USA

160 mln to szacowana ilość kobiet mieszkających w USA. Z kolei tylko 8 procent rzeźb publicznych w kraju poświęcone jest kobietom. „Umieść ją na mapie” to kampania, która ma pomóc zwrócić uwagę na nierówności społeczne.

Ten sam problem jest w przypadku nazw ulic, budynków i miejsc publicznych – nie tylko w Stanach Zjednoczonych. Dlatego agencja BBDO postanowiło wziąć na cel te nierówności i przygotowało kampanię, która ma zwiększyć świadomość nazwisk zasłużonych kobiet. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja specjalnie na rzecz akcji przygotowała stronę, na której można znaleźć dane odpowiedniego urzędu, gdzie możemy zaproponować zmianę nazwy danego obiektu.

W ramach akcji, zeszłym tygodniu zadebiutował film pt.: „Put her on the map”, gdzie dziewczynki biorące udział w krótkim spocie w najprostszy i najbardziej atrakcyjny sposób myślą o rzeczach, które można nazwać na cześć kobiet .

PS 

Problem dysproporcji pomiędzy mężczyznami a kobietami poruszyła też FCKH8.com, marka odzieżowa, która w dość, nietypowy sposób walczy z rasizmem, homofobią i seksizmem. 

W spocie mowa jest o tym, że kobieta, chociaż wykonuje tę samą pracę co mężczyzna, zarabia aż o 23% mniej. Bluzgające dziewczynki wyjaśniają i zwracają uwagę na te problemy. Jedna z nich dodaje nawet, że "Nie powinnam potrzebować penisa, by zarabiać".

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij