TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Umieść kobietę na mapie. Nowa kampania w USA

Umieść kobietę na mapie. Nowa kampania w USA
160 mln to szacowana ilość kobiet mieszkających w USA. Z kolei tylko 8 procent rzeźb publicznych w kraju poświęcone jest kobietom. „Umieść ją na mapie” to kampania, która ma pomóc zwrócić uwagę na nierówności społeczne.
O autorze
1 min czytania 2017-02-16

Ten sam problem jest w przypadku nazw ulic, budynków i miejsc publicznych – nie tylko w Stanach Zjednoczonych. Dlatego agencja BBDO postanowiło wziąć na cel te nierówności i przygotowało kampanię, która ma zwiększyć świadomość nazwisk zasłużonych kobiet. 

Agencja specjalnie na rzecz akcji przygotowała stronę, na której można znaleźć dane odpowiedniego urzędu, gdzie możemy zaproponować zmianę nazwy danego obiektu.

W ramach akcji, zeszłym tygodniu zadebiutował film pt.: „Put her on the map”, gdzie dziewczynki biorące udział w krótkim spocie w najprostszy i najbardziej atrakcyjny sposób myślą o rzeczach, które można nazwać na cześć kobiet .

PS 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Problem dysproporcji pomiędzy mężczyznami a kobietami poruszyła też FCKH8.com, marka odzieżowa, która w dość, nietypowy sposób walczy z rasizmem, homofobią i seksizmem. 

W spocie mowa jest o tym, że kobieta, chociaż wykonuje tę samą pracę co mężczyzna, zarabia aż o 23% mniej. Bluzgające dziewczynki wyjaśniają i zwracają uwagę na te problemy. Jedna z nich dodaje nawet, że „Nie powinnam potrzebować penisa, by zarabiać”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się