Mały Głód uwodzi... w wirtualnej rzeczywistości

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mały Głód uwodzi... w wirtualnej rzeczywistości

Na nurka czy na romantyka? Z kwiatami? Czy jednak czekoladki? Od dzisiaj, przebywając na terenie Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie można będzie spotkać, w dość nietypowych okolicznościach, Małego Głoda. Przyjdź i sprawdzić czy na żywo jest równie czarujący jak na ekranach telewizorów.

Mały Głód pojawił się w Złotych Tarasach dzięki nowoczesnej technologii rozszerzonej rzeczywistości. Warto przekonać się samemu, jakich sztuczek - użyje, by zwrócić na siebie uwagę pięknych Polek. Event organizowany jest w ramach kampanii Mały Głód zakochany do szaleństwa, która od początku marca prowadzona jest przez Danone Sp. z o.o.. W jej ramach można obejrzeć nową reklamę telewizyjną , poznać natrętnego adoratora na materiałach POS, reklamach prasowych, a także opakowaniach promocyjnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania Mały Głód zakochany do szaleństwa to kolejna odsłona kampanii z Małym Głodem, w której próbuje on w nieudolny sposób zdobywać kobiety.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij