Mały Głód uwodzi… w wirtualnej rzeczywistości

Na nurka czy na romantyka? Z kwiatami? Czy jednak czekoladki? Od dzisiaj, przebywając na terenie Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie można będzie spotkać, w dość nietypowych okolicznościach, Małego Głoda. Przyjdź i sprawdzić czy na żywo jest równie czarujący jak na ekranach telewizorów.
O autorze
0 min czytania 2013-03-22

Mały Głód pojawił się w Złotych Tarasach dzięki nowoczesnej technologii rozszerzonej rzeczywistości. Warto przekonać się samemu, jakich sztuczek – użyje, by zwrócić na siebie uwagę pięknych Polek. Event organizowany jest w ramach kampanii Mały Głód zakochany do szaleństwa, która od początku marca prowadzona jest przez Danone Sp. z o.o.. W jej ramach można obejrzeć nową reklamę telewizyjną , poznać natrętnego adoratora na materiałach POS, reklamach prasowych, a także opakowaniach promocyjnych.

Kampania Mały Głód zakochany do szaleństwa to kolejna odsłona kampanii z Małym Głodem, w której próbuje on w nieudolny sposób zdobywać kobiety.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj