CHANGE Serviceplan autorem nowej kampanii marki Almette

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CHANGE Serviceplan autorem nowej kampanii marki Almette

Agencja CHANGE Serviceplan (Group One) po wygranym przetargu, przygotowała kampanię dla marki Almette (Grupa Hochland). Świat przedstawiony w spocie jest w 100% naturalny i jednocześnie piękny, choć to co piękne wcale nie musi być idealne.

Nie warto jednak zmieniać prawdziwej natury. Dlatego Almette produkowane jest wyłącznie z naturalnych składników. Tę ideę oddaje także hasło kampanii – 100% przyjemności, 100% naturalnych składników.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach TV, m.in. Polsacie, TVP, TVN, w kinach oraz w internecie. Za koncepcję kreatywną odpowiada CHANGE Serviceplan. Spot reklamowy w reżyserii Kima Jacobsena wyprodukowało studio Easy Hell, postprodukcją zajęło się studio Rio de Post. Media kupił dom mediowy Value Media (Group One).  

Almette to puszyste serki twarogowe wytwarzane ze świeżego mleka pochodzącego wyłącznie od polskich krów. Wyselekcjonowane, naturalne składniki oraz oryginalna receptura, dają gwarancję najwyższej jakości i wyśmienitego smaku. Serki Almette nie zawierają konserwantów, zagęstników i barwników, a zawarty w nich wapń wspiera rozwój dzieci w okresie intensywnego wzrostu. Miłośnicy serków Almette mogą wybierać z bogatej oferty 10 słonych wariantów z ziołami, warzywami i przyprawami oraz spośród 4 owocowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij