Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reżyser Tomek Okulicz dołączył do zespołu DYNAMO FILM

Dom produkcyjny Dynamo Film specjalizujący się w produkcji filmów reklamowych rozpoczyna stałą współpracę z reżyserem Tomaszem Okuliczem. To początek zmian związanych z rozwojem struktury firmy.
O autorze
1 min czytania 2017-03-13

Fot.: Wojciech Rosegnal 

Dynamo Film posiada trzynastoletnie doświadczenie w produkcji filmowej. Do zespołu pracującego dla największych i najbardziej wymagających Klientów dołączył właśnie reżyser Tomasz Okulicz. Dynamo i Okulicz będą współpracować na wyłączność.

Dynamo to ludzie. Łączy nas filmowa pasja, energia i doświadczenie. Z Tomkiem pracowaliśmy dotychczas projektowo. Na planie jest skoncentrowany i profesjonalny. Doskonale potrafi wczuć się w emocje tworzonego filmu, niezależnie od tego czy ma on wzruszyć czy rozbawić odbiorcę.  – mówi Maciej Maciantowicz Prezes zarządu Dynamo Film. 

Tomasz Okulicz – reżyser filmów reklamowych. Zanim rozpoczął swoją przygodę w reklamie, współtworzył m.in. niezależną grupę teatralną „Wybrzeżak” w Gdańsku, gdzie prowadził kursy dramy, reżyserował spektakle i formy kabaretowe. Następnie przez ponad 7 lat kierował zespołem kreatywnym w agencji Engine, pracując jako dyrektor kreatywny między innymi dla takich klientów jak MINI, BMW, Leroy Merlin, Ergo Hestia, Henkel, Cropp, Lubella, Sinsay, Heyah, T-Mobile Polska czy Herbapol. Współtworzył i reżyserował spoty m.in. dla marek Sinsay i Cropp (LPP), Arena.pl, Unia Group oraz Leroy Merlin. Dla tej ostatniej zrealizował jeden ze swoich najbardziej rozpoznawalnych projektów – kampanię „Bohater Domu”, nagrodzoną m.in.: złotą statuetką EFFIE AWARDS. W 2016 roku zdecydował się zakończyć współpracę z agencją i rozwijać się w obszarze reżyserii.  2017 rok rozpoczął intensywnie realizacją serii filmów dla marki Pilsner Urquell wyprodukowanych przez Dynamo Film.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj