Show biznes nie odpuszcza Ivance. Saturday Night Live, amerykański program satyryczny, postanowił wyreżyserować parodię reklamy perfum Ivanki o nazwie „Współwinna”. W postać córki amerykańskiego prezydenta wcieliła się Scarlett Johansson. Trumpa zaś odegrał Alec Baldwin.
Hasło, wyśmiewające rodzinę prezydencką, kampanii to: „Współwinna – zapach dla kobiety, która mogłaby to wszystko zatrzymać. Ale tego nie zrobi”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W reklamie dostaje się także po rękach mężowi Ivanki, który pełni funkcję doradcy prezydenta.
Każdy mężczyzna zna jej imię, każda kobieta zna jej twarz. Kiedy wchodzi do pokoju, wszystkie oczy są skierowane na nią. To… Ivanka – słyszymy w reklamie.
Co twórcy reklamy chcieli osiągnąć prowokacją? Czy taka promocja córki prezydenta przyniesie oczekiwane założenia?
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
SNL już nie raz posłużył się Donaldem Trumpem do zrobienia parodii i stworzenia zabawnych scenek z udziałem gwiazd. Przed Wami kilka przykładów