Przestrzeń sklepu polem bitwy trade marketera?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przestrzeń sklepu polem bitwy trade marketera?

Przestrzeń sklepu to obecnie miejsce spotkań setek różnych marek i tysiąca produktów z konsumentem. Markety to swoiste pole bitwy a o uwagę kupujących walczą kolorowe listwy półkowe, displaye, standy czy wobbery. Jakie więc działania musi podjąć marketer, by to właśnie jego produkt wyszedł z tej...

...rozgrywki zwycięsko? Przemyślana i niestandardowa kampania z wykorzystaniem materiałów POS to jeden z kluczy do sukcesu sprzedażowego marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Walka o klienta

Według badań przeprowadzonych przez In Store Media aż 82 % decyzji zakupowych jest podejmowanych w punkcie sprzedaży. Obecnie powierzchnia sklepu stała się jednym, wielkim pokazem zdolności marketingowo - reklamowych. Kolorowe zawieszki zakupowe, niestandardowe standy czy kartonowe displaye - a wszystko po to, aby zainteresować i zatrzymać konsumenta. Co zatem powinien zrobić marketer, by jego marka wyróżniała się wśród konkurencyjnych produktów, wciąż rosnących oczekiwań konsumenta i rynku?

POS - taw na POS

Z naszego doświadczenia wynika, że to właśnie ten rodzaj reklamy ma znaczący wpływ na sukces sprzedażowy marki, bowiem daje wiele możliwości zastosowania i dotarcia do konsumenta. Dlatego wykorzystujemy coraz to nowe materiały, techniki montażu oraz miejsce umieszczania POS-ów. Obecnie produkt ma zaskakiwać, a nie tylko „stać” na półce. Ma mówić „wybierz mnie” i zachęcić konsumenta do zakupu. By tak się stało, warto stawiać na niestandardowe projekty i rozwiązania - mówi Monika Nowak z Pink Pepper Media.

Human stand, półka, paleta…. co jeszcze?

Przestrzeń sklepu daje możliwość zastosowania różnych rodzajów POS-ów: od całych wysp paletowych, stoperów, hangarów, samodzielnych displayów po przestrzenie przykasowe. Możliwości zastosowań jest wiele, w zależności od funkcji. POS ma przede wszystkim informować, eksponować i być wizytówką marki. Ma stać się drogowskazem do produktu oraz wygenerować chęć impulsywnego zakupu. Należy jednak pamiętać by projekt ściśle współgrał z wizerunkiem marki i otoczeniem sklepu – mówi Monika Nowak.

Szybko, efektywnie kosztowo i skutecznie

Obecnie materiały POS produkowane są z różnorodnych materiałów. Do najczęściej stosowanych należy jednak tektura falista popularnie zwana kartonem. Jest to praktyczna i wszechstronna technologia. Lekka i plastyczna forma oraz giętkość pozwala na kreatywną realizację według wymagań i pomysłu klienta. Swobodnie można z niej wycinać i wyginać różnorodne kształty i formy. Human stand w rozmiarze 1:1 czy wielkie sanie w kształcie sań św. Mikołaja? Żaden problem! Kolejnym wielkim atutem tektury jest koszt produkcji. Tektura jest tanim surowcem, który nie wymaga dużej obróbki, a przy tym jest niezwykle wytrzymały. W stosunku do drewna czy plastiku jest dużo bardziej uniwersalna i praktyczna. Wygodny transport, szybki montaż i wytrzymałość sprawia, że tektura jeszcze długo będzie konkurencyjnym surowcem materiałów POS.

Pink Pepper Media to agencja specjalizująca się w projektowaniu i produkcji materiałów wspierających sprzedaż. Na swoim koncie ma wiele projektów standów, owijaków paletowych, display czy hangarów, które można zobaczyć w m.in. w sklepach wielkopowierzchniowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij