Tego zadania podjęła się dwójka wybitnych, e-marketingowych specjalistów – Magdalena Tobiasz i Wojciech Szymański. Korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, obserwacji rynku i współpracy z licznymi klientami, przygotowali pokaźną lekturę, wartą uwagi nie tylko osób z branży. Sięgnąć do niej powinni także ludzie wiążący sukces swojego biznesu z siecią lub po prostu chcący zrozumieć sekrety zarządzania treścią we współczesnej reklamie.
Na blisko 200 stronach autorzy mierzą się z ogromem wiedzy. Systematyzują informacje, rozwiewają mity, prezentują własne przemyślenia i krok po kroku odsłaniają sekret content marketingu, podpowiadając jak w pełni wykorzystać jego potencjał.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
O marketingu treści mówi się obecnie bardzo dużo. Czas, żeby to on zaczął mówić za Ciebie!
Wydawcą książki jest Ideo Force, agencja marketingu zintegrowanego, na co dzień zajmująca się promocją marek w internecie, znana także z tego, że chętnie dzieli się swoją bogatą wiedzą.
Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści do kupienia w księgarniach internetowych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing