Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Michał Kulka wspiera zarząd OS3 Group

Michał Kulka były Dyrektor Marketingu i Sprzedaży e-sklepu Merlin.pl i Dyrektor Marketingu Noble Bank dołączył do OS3 Group jako Doradca Zarządu w obszarze inwestycji i rozwoju. Z przeszło piętnastoletnim doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu, Kulka wzmocni również kompetencje e-commerce Grupy.
O autorze
0 min czytania 2013-04-03

Kulka będzie odpowiedzialny za inwestycje i rozwój OS3 Group w nowych obszarach. Wspierając zarząd, Kulka odpowiedzialny będzie za inicjowanie nowych projektów w Grupie, inwestycje i akwizycje firm, zarówno komplementarnych do obszarów kompetencji OS3 jak i obiecujących start-upów, projekty e-commerce dla aktualnych i nowych klientów.

Dzięki doświadczeniu na różnych pozycjach od pomysłodawcy i twórcy start upów, poprzez prowadzenie projektów w korporacjach, wprowadzenie globalnych biznesów na polski rynek, kończąc na pracy po stronie agencyjnej, doskonale zna potrzeby i wymagania branży e-commerce.

Kulka budował swoje doświadczenie w Merlin.pl, Sales&More, Noble Concierge jak również pracując w Onet.pl, Expander.pl, Grono.net i Polskiej Telefonii Cyfrowej (t-mobile). Jest członkiem MENSA. Zdobytą wiedzą dzieli się jako prelegent na wielu konferencjach w Polsce i Europie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj