Reklama dnia: Technologia lepsza niż magia. Jeffrey Wright w reklamie Della

Reklama dnia: Technologia lepsza niż magia. Jeffrey Wright w reklamie Della
To nie magia. To nauka. Dell przekonuje, że tylko ona ma realny wpływ na nasze życie.
O autorze
0 min czytania 2017-03-27

Reklama toczy się w teatrze podczas magicznego występu, w którym widzimy cuda takie jak zamiana ropuchy w księcia. W pewnym momencie z widowni wyłania się Jeffrey Wright, którego niektórzy kojarzyć mogą z Westworld.

Dell wraz z aktorem w niesamowity sposób udowadniają nam, że nauka, technika, technologia i rozwój jest lepszy niż teatralna magia, ponieważ to one towarzyszą nam w codziennym życiu. 

Wright w spocie pokazuje jak nowoczesna technologia pomaga rozwijać gospodarkę, rolnictwo, przemysł lotniczy, czy służbę zdrowia. 

Jak widać tylko technologia ma realny wpływ na nasze życie. 😉

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Magia nie dokonuje cyfrowej transformacji, ale my możemy to zrobić – przekonuje w spocie Wright.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reżyserem spotów był Tom Hopper, który zdobył Oscara za film „Jak zostać królem”. Kreacją kampanii zajęła się agencja Y&R.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się