W ramach współpracy ENEL-MED powierzył San Markos całościową obsługę strategiczno – kreatywną nad marką Estell. Zakres dotychczas wykonanych prac obejmował: odświeżenie logotypu, w tym stworzenie CI, oraz zaprojektowanie nowego key visuala wykorzystywanego w materiałach BTL i digital.
Elementem wyróżniającym nową komunikację jest symbol koła, oznaczający profesjonalną opiekę lekarzy-specjalistów i najnowsze technologie zabiegowe. Niesie on także ze sobą definicję kobiecego piękna, rozumianego jako poczucie komfortu psychicznego i fizycznego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ponadto, key visual jest sygnowany nazwiskiem specjalisty z zakresu Chirurgii Onkologicznej i Chirurgii Ogólnej, Członka Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging – doktora Krzysztofa Jakubowskiego – który gwarantuje opiekę na najwyższym poziomie.
“Medycyna estetyczna to dla mnie nie tylko zawód, lecz pasja a przede wszystkim sztuka.” – dodaje Krzysztof Jakubowski.
ENEL-MED istnieje od 1993 roku. Od 2011 r. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych. Oferują pełną obsługę medyczną na terenie całego kraju. W skład grupy wchodzą przychodnie wieloprofilowe, dwa szpitale, oddziały diagnostyki obrazowej oraz specjalistyczne kliniki: medycyny estetycznej ESTELL i medycyny sportowej ENEL-SPORT. Oferują abonamenty dla firm i indywidualne pakiety, ubezpieczenia medyczne; szereg konsultacji lekarskich i stomatologicznych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing