Ruszyła IX edycja konkursu Kampania Społeczna Roku

Jeżeli twoja kampania zmieniła postawy ludzi, wyróżniła się kreacją lub skutecznością przekazu, to być może zdobędziesz statuetkę w konkursie na Kampanię Społeczną Roku. Jednak z całą pewnością znajdziesz się w doborowym towarzystwie ludzi, którzy „komunikują dla wspólnego dobra”.
O autorze
1 min czytania 2017-04-04

Zgłoszenia ruszają 1 kwietnia.

Jury, złożone z ekspertów związanych z branżą marketingu, nagrodzi najlepsze kampanie z roku 2016 r. w 9 kategoriach głównych oraz 3 tematycznych. Od 1 kwietnia, za pośrednictwem strony internetowej (zakładka Konkurs Kampania Społeczna Roku), można rejestrować zgłoszenia do ogólnopolskiego konkursu.

Do wzięcia udziału w konkursie zapraszamy organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy, agencje reklamowe i Public Relations, i osoby prywatne, czyli wszystkich, którzy w roku 2016 zrealizowali kampanię społeczną.

Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na jedną z kategorii – Akcje zaangażowane społecznie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jak co roku, głównym celem konkursu jest ocena jakości kampanii pod względem warsztatowym. Jurorzy koncentrują się na kreacji i nowatorstwie podejścia do tematu, który kampania porusza. Nie chcemy by zmagania konkursowe stały się próbą oceny tematyki, na którą zwracają jej twórcy – mówi przewodniczący Jury prezes Fundacji Komunikacji Społecznej Paweł Prochenko.

Termin zgłaszania kampanii do Konkursu upływa 30 kwietnia, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 21 czerwca 2017. Po raz kolejny Gala odbędzie się w Teatrze Kamienica Warszawa. Więcej szczegółów na temat konkursu można dowiedzieć się na stronie: kampaniespoleczne.pl (zakładka Kampania Społeczna Roku)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Konkurs organizowany jest przez Fundację Komunikacji Społecznej, portal kampaniespoleczne.pl oraz wydawcę Portalu, Fabrykę Komunikacji Społecznej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Partnerzy: Polpharma, Jetline, Biedronka.

Patroni medialni konkursu: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, NowyMarketing, Grupa Wirtualna Polska, SAR, CSR Info, Proto, ngo.pl, Związek Firm PR, hatalska.com, CCIFP, Brief, Teatr Kamienica