Big Data – bigger opportunities, czyli jak Big Data napędza biznes (również marketingowy)

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Big Data – bigger opportunities, czyli jak Big Data napędza biznes (również marketingowy)

Mogłoby się wydawać, że Big Data to pojęcie zarezerwowane dla programistów, „nerdów” marzących o stażu w Dolinie Krzemowej, doświadczonych informatyków. Coś, o czym z pewnością nie mówi się w agencjach marketingowych i domach mediowych. Nic bardziej mylnego. Termin „Big Data” zagościł na stałe...

...w słowniku branży marketingowej, która wie, że z umiejętnego stosowania zaawansowanej analityki płynie wiele korzyści: lepsze zrozumienie klienta, precyzyjne targetowanie reklam, sprawniejsze zarządzanie kampaniami wielokanałowymi, optymalizacja kampanii z wykorzystaniem sieci afiliacyjnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Co dokładnie ma wspólnego Big Data z efektywnym marketingiem oraz – ogólnie rzecz biorąc – z efektywnie prowadzonym biznesem? Odpowiedzi na to pytanie szukają między innymi studenci Szkoły Głównej Handlowej, organizując konferencję „Big Data – bigger opportunities”.

Konferencja, organizowana w tym roku już po raz trzeci przez Studenckie Koło Naukowe Statystyki, jest jedyną w Polsce tak dużą konferencją poświęconą tematyce Big Data i jej zastosowaniu w biznesie tworzoną wyłącznie przez studentów. Nie umniejsza to jednak jej poziomu merytorycznego. Tegoroczna edycja projektu odbędzie się 24 i 25 kwietnia w SGH i w znacznym stopniu skupi się na wskazaniu ścisłych powiązań między zaawansowaną analityką danych a branżą marketingową. Program pierwszego dnia obejmuje 3 warsztaty poświęcone zastosowaniu narzędzi Big Data w praktyce. Agenda drugiego dnia przewiduje natomiast cykl 7 prelekcji, skierowanych do większej liczby uczestników. O Big Data w kontekście marketingowym opowiedzą eksperci z firm takich jak Dentsu Aegis Network Polska, Zenith oraz Cloud Technologies. Pozostałymi prelegentami będą analitycy z Deloitte, PwC i Banku Millennium.

Udział w konferencji jest bezpłatny, lecz na poszczególne prelekcje oraz warsztaty będą obowiązywać zapisy. Link do zapisów pojawi się na stronie Organizatora: www.sknstatystyki.pl. Informacje o wydarzeniu będą również na bieżąco publikowane na profilu SKN Statystyki na Facebooku. Ponadto 10 kwietnia w SGH odbędzie się dzień promocyjny konferencji z licznymi atrakcjami: poczęstunkiem, konkursami, stoiskami partnerów merytorycznych wydarzenia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij