Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Impreza zaczyna się tam, gdzie robi się niebezpiecznie. Nowa reklama Mountain Dew

Impreza zaczyna się tam, gdzie robi się niebezpiecznie. Nowa reklama Mountain Dew
Mountain Dew rozpoczęło pracę z agencją cyfrową Firstborn, by w spektakularny sposób przywitać nową linię produktów premium. Głębokie smaki, muzyka i ekstremalne wyczyny w technologii 360.
O autorze
1 min czytania 2017-04-04

Kiedy impreza przenosi się na inny wymiar, robi się niebezpiecznie. Kiedy goście na przyjęciu wypadają z samolotu, dopiero zaczyna się zabawa. Zobaczcie nową akcję producenta napojów energetycznych.



Nagranie powstało w ciągu 18 godzin i obejmowało dwa dni zdjęciowe. Skok nakręcono cztery razy za pomocą GoPro Omni. Reżyser dodaje, że w takich chwilach, nie ma czasu na błędy.

Wideo rozpoczyna serię reklam produktów Mountain Dew Label – wysokiej jakości linii produktów zawierającej różne etykiety – czarną, która ma „odważny smak jagody z eleganckimi ziołowymi nutami”, zielonej, „w której poczujemy aromaty kiwi i jabłek” oraz białej etykiety, która „łączy klasyczny Dew z nieoczekiwanym smakiem tropiku”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Film powstał we współpracy z firmą Digital Domain.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reklamy w technologii 360 stają się coraz bardziej popularne. Napój Coors Light również zrealizował kilka reklam za pomocą tej technologii, zobaczcie!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się