Kiedy impreza przenosi się na inny wymiar, robi się niebezpiecznie. Kiedy goście na przyjęciu wypadają z samolotu, dopiero zaczyna się zabawa. Zobaczcie nową akcję producenta napojów energetycznych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nagranie powstało w ciągu 18 godzin i obejmowało dwa dni zdjęciowe. Skok nakręcono cztery razy za pomocą GoPro Omni. Reżyser dodaje, że w takich chwilach, nie ma czasu na błędy.
Wideo rozpoczyna serię reklam produktów Mountain Dew Label – wysokiej jakości linii produktów zawierającej różne etykiety – czarną, która ma „odważny smak jagody z eleganckimi ziołowymi nutami”, zielonej, „w której poczujemy aromaty kiwi i jabłek” oraz białej etykiety, która „łączy klasyczny Dew z nieoczekiwanym smakiem tropiku”.
Film powstał we współpracy z firmą Digital Domain.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reklamy w technologii 360 stają się coraz bardziej popularne. Napój Coors Light również zrealizował kilka reklam za pomocą tej technologii, zobaczcie!