Rube Goldberg był amerykańskim wynalazcą. Z jego nazwiskiem utożsamiana jest dziś maszyna, która działa na zasadzie domina. Dzięki połączeniu pewnych czynności powodujemy mechaniczne następstwa. Ostateczny efekt można by było osiągnąć jednym prostym gestem.
Jak zrobił to LG?
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Oglądając testy telefonu na YouTube wnioskujemy, że nie jest on aż tak odporny, ale spot na pewno ogląda się przyjemnie od początku do końca.
Jak Wam podoba się taki rodzaj prezentacji?
To nie pierwsza reklama z użyciem maszyny Goldberga.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na początek chyba najbardziej znana maszyna Goldberga na świecie. The Cog z reklamy Hondy, w której marka przestrzega przed kupowaniem nieoryginalnych części. Przeczytacie o tym → tutaj.
Podobny schemat wykorzystał kiedyś także Samsung.
I choć do piątku daleko, prezentujemy inne, mniej reklamowe zastosowanie maszyny amerykańskiego wynalazcy.