Komunikacja ma przyciągnąć uwagę kobiet i zachęcić je do zakupu odważnych kreacji na wiosnę. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.
Sklep Answear.com po raz pierwszy promowany jest na nośnikach reklamy zewnętrznej. Reklamy pojawiły się na citylightach w Warszawie oraz Krakowie. Główną grupą docelową kampanii są kobiety. – Chcemy przedstawić Answear jako sklep z atrakcyjnymi produktami
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
i dodatkowo zachęcić kobiety do odwagi i śmiałości na wiosnę – mówi Joanna Kosman, kierownik marketingu Answear.com. Kreacją do kampanii zajął się wewnętrzny dział artystyczny Answear. Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej potrwa do końca kwietnia br.. W planach są już kolejne działania Out of Home.