Answear.com prowadzi kampanię skierowaną do kobiet

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Answear.com prowadzi kampanię skierowaną do kobiet

Internetowy sklep Answear.com prowadzi pierwszą w swojej historii kampanię reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Komunikacja ma przyciągnąć uwagę kobiet i zachęcić je do zakupu odważnych kreacji na wiosnę. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sklep Answear.com po raz pierwszy promowany jest na nośnikach reklamy zewnętrznej. Reklamy pojawiły się na citylightach w Warszawie oraz Krakowie. Główną grupą docelową kampanii są kobiety. – Chcemy przedstawić Answear jako sklep z atrakcyjnymi produktami

i dodatkowo zachęcić kobiety do odwagi i śmiałości na wiosnę – mówi Joanna Kosman, kierownik marketingu Answear.com. Kreacją do kampanii zajął się wewnętrzny dział artystyczny Answear. Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej potrwa do końca kwietnia br.. W planach są już kolejne działania Out of Home.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij