Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Hyundai promuje dwa modele SUV

Hyundai rozpoczął kampanię promującą modele SUV – Hyundai Tucson oraz Hyundai Santa Fe dostępne w ofercie wynajmu długoterminowego. Do kampanii pod hasłem „Poznaj SUVy Hyundaia” media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
O autorze
0 min czytania 2017-04-13

Z początkiem kwietnia rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUVów marki Hyundai dostępnych w ofercie wynajmu długoterminowego „Hyundai Fleet Lease już za 1% wartości samochodu miesięcznie.”

W ramach kampanii prowadzone są działania w telewizji oraz internecie.

Za przygotowanie materiałów kreatywnych (internet), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Spot telewizyjny przygotowała agencja Opus B.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj