Michał Sosnowski jest absolwentem Wydziału Grafiki Użytkowej warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Pracę w reklamie rozpoczął 18 lat temu w agencji Creo. Później był związany z agencjami 360 stopni, Neo i MI Polska. Następnie pracował w Media Forum i Nano, a przez ostatnie 3 lata w CG AMK. Ma na swoim koncie liczne projekty m.in. dla takich marek jak Scandinavian Tobacco, CEDC, Empik, KFC, Mars, Samsung, Bosch, Amica, Philips, UPC, Bayer, Polfa Warszawa, Nestle, Ciechan, czy Johnson&Johnson.
Łukasz Bajkowski to absolwent Wydziału Papiernictwa i Poligrafii Politechniki Łódzkiej oraz Artystycznej Grafiki Komputerowej w Wyższej Szkole Informatyki w Łodzi. Posiada 8-letnie doświadczenie w pracy w agencjach reklamowych. Jako grafik kreatywny był związany m.in. z Fastline, Atelier Vert Pomme i abc4brands. W swojej karierze realizował projekty m.in. dla Bayera, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, Roche, Pfizera, H&M, Makro, Biedronki, Decathlonu czy Praktikera.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Sylwia Has to copywriter z 10-letnim doświadczeniem w kampaniach ATL i BTL. W trakcie swojej kariery była związana z agencjami Gonnabe, Firefly Creation, Artegence i 4frame, a ostatnio z NE-ST. Wśród klientów, dla których pracowała, można znaleźć takie marki jak Polpharma, Natura, Cadbury Wedel, Telekomunikacja Polska, Nestle, Kraft, AmRest, Samsung, Orange, Play czy Polkomtel. Sylwia ma również na swoim koncie prestiżowe nagrody branżowe. Była trzy razy nominowana do KTR i zdobyła dwie statuetki. Jest także laureatką Kreatury i Mixx Awards.