Jesienią ubiegłego roku, kanadyjska agencja Cossette przeobraziła dzieci z poważną chorobą w bohaterów walczących z zaciekłym przeciwnikiem. Tym razem reklama kampanii pokazuje inna stronę medalu. W spocie zobaczymy, z czym borykają się matki ciężko chorych dzieci.
Agencja z Toronto, przed Dniem Matki, rzuca światło na to, co rodzice przeżywają naprawdę wraz z chorobą swoich dzieci. Pokazuje intymne chwile słabości, ilustrujące nam, jak ogromne pokład siły drzemią w tych, którzy nas kochają.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja wykorzystała w tej historii pięciu prawdziwych podopiecznych fundacji SickKids, wraz z ich opiekunami. Reklama jest oparta o ich prywatne doświadczenia życia codziennego.
PS
Poniżej możecie zobaczyć wszystkie reklamy stworzone dla SickKids
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Więcej o kampaniach chwytających za serce przeczytacie → tutaj.