…wielokrotnie nagradzany architektem UX, z ponad 10 letnim doświadczeniem w pracy na urządzeniach mobilnych.
Zrozumienie sposobu, w jaki przebiega interakcja z naszym urządzeniem mobilnym będzie kluczem do sukcesu dla przedsiębiorców przez najbliższe dekady. Warsztat ten ma na celu pogłębienie wiedzy i zdobycie umiejętności praktycznych na polu projektowania doświadczeń na urządzenia mobilne – nie tylko na poziomie funkcjonalnym, ale przede wszystkim emocjonalnym.
Zobacz również
W ciągu jednego dnia, uczestnicy warsztatu dowiedzą się, co i jak należy robić, aby wprowadzić firmę w epokę urządzeń mobilnych i zyskać przewagę konkurencyjną oraz aby użytkownicy pokochali jej produkty, a szczególnie:
- Jak sprzedać mobile UX jako wartość dodaną w swojej organizacji i wytłumaczyć ROI?
- Jak wyróżnić się na tle konkurencji?
- Dlaczego wybór między aplikacjami natywnymi a webowymi to ważna decyzja biznesowa?
- Jak używać emocji do przywoływania miłych wspomnień i niezapomnianych doświadczeń?
- Jak reaguje nasz mózg w zależności od wieku – od dziecka do seniora?
- Jak naszkicować interakcje na urządzeniach mobilnych w oparciu o 7 zasad?
- Jak opowiadać historie i sprawić, żeby mobile storytelling stał się Twoim największym atutem?
- Jak tworzyć użyteczne produkty i zmieniać użytkowników w wiernych fanów?
Warsztat przeznaczony jest zarówno designerów, jak i profesjonalistów z branż pokrewnych, dla których kluczowe dla biznesu są zagadnienia ze świata mobile.
Więcej informacji i rejestracja
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Warsztat jest płatny. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dla czytelników Nowego Marketingu specjalna zniżka na hasło: „The Story & Nowy Marketing”
Poniżej wystąpienia Johan’a w Łodzi podczas specjalnej edycji WCF Davos nt. Innowacji, Service Design i UX.