To była świetna zabawa – psiaki są bardzo wdzięcznymi towarzyszami na planie i świetnymi aktorami. Wspieramy projekty, które pozwalają zmienić ludzkie myślenie, czy punkt widzenia. Treść i przesłanie są dla nas tak samo ważne, jak dobra jakość spotu, za który jesteśmy odpowiedzialni. – mówi Bartłomiej Foszer, Managing Director domu produkcyjnego.
Nie jest to jedyna produkcja, zrealizowana dla organizacji pożytku publicznego w tym roku przez zespół produkcyjny Foszer Sawicki. Na ich koncie znajduje się także spot 1% dla Fundacji TV Puls „Pod Dębem” w którym pokazują życie seniorów w sposób odbiegający od stereotypu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Film pomaga w zdobywaniu środków z 1 procenta na działalność fundacji, która wspiera porzucone i przebywające w schroniskach psy rasy TTB (Terierr typu Bull), organizując adopcje i domy zastępcze.
W spocie gościnnie wystąpiła Katarzyna Bujakiewicz będąca ambasadorką fundacji. W spocie obalane są mity związane z rasą TTB – jest to jedna z najczęściej krzywdzonych ras psów w Polsce.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024