Platige Image rozpoczął współpracę z Tatry Mountain Resorts

Tatry Mountain Resorts i Platige Image rozpoczęły współpracę przy realizacji oprawy dla Lech Coastera – największego rollercoastera w naszej części Europy. Będzie on stanowił główną atrakcję Śląskiego Wesołego Miasteczka – najstarszego parku rozrywki w Polsce...
O autorze
1 min czytania 2017-04-27

… funkcjonującego w nowej odsłonie jako Legendia. 

Platige Image przygotowuje multimedialną opowieść o Lechu – legendarnym władcy ziem, na których później powstała Polska. „Legendę o Lechu” odwiedzający wesołe miasteczko obejrzą w stworzonym przez studio panoramicznym kinie na chwilę przed wejściem do wagoników rollercoastera. To pierwsze tego typu rozwiązanie w polskich parkach rozrywki – dotychczas multimedialne preshow do atrakcji wprowadzały tylko największe wesołe miasteczka na świecie. 

– Lech Coaster to nie tylko liczący blisko kilometr długości tor gwarantujący niemal dwie minuty intensywnych przeżyć – mówi Beata Markiewicz, Brand Manager parku Legendia. – To przede wszystkim opowieść na najwyższym poziomie artystycznym budująca nową płaszczyznę doświadczeń w Śląskim Wesołym Miasteczku. 

Koncepcję storytellingową „Legendy o Lechu”, która wspiera także działania marketingowe i merchandisingowe tworzone wokół Lech Coastera, przygotował Fish Ladder – dział projektów specjalnych Platige Image. Za opracowanie warstwy wizualnej opowieści i produkcję filmu odpowiada Platige Entertainment, a techniczną stroną przedsięwzięcia zajmuje się Platige Events. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W każdym realizowanym przez nas projekcie skupiamy się na opowiedzeniu historii i stworzeniu ciekawego przeżycia – mówi Jan Pomierny, Associate Studio Director w Fish Ladder / Platige Image i producent kreatywny „Legendy o Lechu”. – Lech Coaster będzie się pod tym względem wyróżniał, gwarantując emocjonującą rozrywkę w świecie, do którego przeniesiemy się dzięki naszemu preshow.   

Śląskie Wesołe Miasteczko powstało w 1959 roku. W ciągu blisko 60 lat istnienia odwiedziło je kilkadziesiąt milionów osób. W 2015 roku jego głównym inwestorem została firma Tatry Mountain Resorts, rozpoczynając gruntowną modernizację parku i kreując nową tematyzację nawiązującą do najpiękniejszych polskich baśni i legend. Otwarcie parku, funkcjonującego już pod nową nazwą Legendia, zaplanowane jest na 29 kwietnia tego roku. Lech Coaster wraz z multimedialnym preshow „Legenda o Lechu” zostanie udostępniony na początku lipca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się