TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Netcamp o aplikacjach mobilnych już 19 kwietnia

Fundacja Netcamp zaprasza w piątek 19 kwietnia o godz. 18 na kolejne inspirujące spotkanie IT w Szczecinie.
O autorze
1 min czytania 2013-04-12

Najpierw Edukoala opowie jak na bazie doświadczeń z Doliny Krzemowej rozwija mobilny startup bez modelu biznesowego. Następnie Stopango pokaże jak zbudować i wypromować globalną aplikację na iOS.  Appchance wyjaśni czym jest mobile growth hacking, a na koniec Taxi5 przedstawi case study jak w pół roku stworzyć mobilną aplikację i pozyskać dużego inwestora.

1. Jak stworzyć aplikację mobilną która nie zarabia i zdobyć inwestora, lekcje z Doliny Krzemowej – Michał Karmiński, Edukoala

Michał opowie o rozwoju projektu EduKoala, mobilnej aplikacji wspomagającej naukę języków obcych. Podzieli się doświadczeniami zdobytymi podczas konkursu Startup Weekend oraz programu akceleracyjnego Startup Sauna. Będzie też o wpływie SeedCampa, Pioneers Festival oraz TechCrunch Disrupt SF na obecny kształt aplikacji. Z prezentacji dowiecie się jak wygląda promocja gier mobilnych, dlaczego EduKoala nie poszukuje aktywnie sposobu na monetyzację i jaki miał na to wpływ pobyt w Dolinie Krzemowej.

2. Projektowanie, wdrożenie i promocja aplikacji dla iPhone – Michał Górski, Stopango.com

W prezentacji zostaną poruszone zagadnienia związane z budowaniem aplikacji mobilnych dla iOS, architekturą aplikacji sieciowych, narzędzia, promocja, modele sprzedaży.

3.  Jak zdobyć 2 mln na rozwój mobile taxi w Polsce?  – Tomasz Popów, Taxi5

Podczas prezentacji zostanie zaprezentowany business case Taxi5.  Tomek zdradzi jak w ciągu 6 miesięcy wymyślić aplikację mobilną, zbudować prototyp i pozyskać 2 mln zł inwestycji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

4. Growth Hacking. Jak pozyskać i zatrzymać użytkowników aplikacji mobilnej – Miłosz Wójcik, Appchance 

Budowanie wzrostu liczby użytkowników jest niezwykle ważne, jednak bardzo często bywa tak, że im wyżej się wejdzie, z tym większej wysokości się spadnie. Szybki przyrost użytkowników bez przemyślanych działań mających na celu zachęcenie ich do powrotu do aplikacji – często są to działania podjęte już na etapie jej tworzenia – może skończyć się bolesną klęską.

Spotkanie Netcamp odbędzie się w  klubie The Liquid (Al. Bohaterów Warszawy 34/35). Organizatorzy planują też transmisję online z wydarzenia. W sobotę odbędzie się też szkolenie dla osób zajmujących się tworzeniem aplikacji mobilnych. Mecenasem spotkania jest Miasto Szczecin. Po prezentacjach będzie czas na branżowe rozmowy przy piwie i afterparty. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnymwydarzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się