– Konsumenci oczekują, że marka LG opowie o sobie historię, osadzi siebie w szerszym kontekście rynkowym, a jednocześnie nakreśli wizję przyszłości i kierunek, w którym podąża. Wszystko po to, by konsument poczuł się częścią jej świata, rozumiał jej przesłanie – Life’s good… – to wyzwanie, jakie postawiliśmy przed agencjami – mówi Anna Wojniak Marketing Manager z LG Electronics Polska i dodaje: Hypermedia Isobar przygotowała wciągającą opowieść marki i ciekawy pomysł jej realizacji, które idealnie wpisują się w świat marki LG. Wierzymy, że nowa platforma komunikacyjna będzie doskonale pracować dla marki w Polsce.
– Hypermedia Isobar specjalizuje się w tworzeniu opowieści marek, które klienci biorą sobie do serca, tak mocno, że stają się one częścią ich codziennego życia; zaskakują, angażują i fascynują, dzięki czemu klienci naszych marek chętnie oglądają ich kolejne odsłony. I właśnie w ten sposób zbudowaliśmy zwycięską platformę komunikacji, która już od tej wiosny zacznie przybliżać konsumentom najnowsze technologie LG – komentuje Ewa Wolska-Rzewuska szefowa Działu Integrated Hypermedia Isobar.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Głównym celem komunikacji jest budowanie wizerunku marki LG wśród konsumentów, poprzez dedykowane działania dla poszczególnych kategorii, jak: telewizory, mobile, AV, AGD, monitory.