Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ogilvy wygrywa przetarg na komunikację dla marki HIT

Agencja Ogilvy & Mather została wybrana przez Bahlsen Polska do opracowania nowej platformy komunikacji dla marki HIT – kultowych ciasteczek w swoim portfolio.
O autorze
0 min czytania 2017-05-18

To już drugi brand Bahlsen, za którego strategię komunikacji i kreację odpowiada Ogilvy. W ubiegłym roku, również w wyniku przetargu, agencja rozpoczęła obsługę strategiczną marki Krakuski. Szczegóły działań oraz termin ich rozpoczęcia pozostają nieujawnione na tym etapie.