TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wyciągamy karty na stół – nowe rozdanie branży eventowej

Rok 2017 jeszcze nie jest na półmetku, a już możemy pochwalić się świetnymi wynikami. Od stycznia bowiem do współpracy zaprosiło nas aż 10 nowych klientów – firm z różnych branż.
O autorze
2 min czytania 2017-05-24

Jak mówią ich przedstawiciele, tym, co ich przekonało do PowerEvents, to portfolio eventowe i doświadczenie naszej agencji. Klienci docenili naszą kreatywność i jakość oferowanych usług, które przekładają się na pozytywne opinie pracy agencji wśród firm korzystających dotychczas z usług agencji. Chcemy zaskakiwać oryginalnością, dlatego nasze nowe zlecenia oparliśmy o nowe projekty tworzone od zera, zawsze jednak dopasowanych do profilu działalności oraz oczekiwań firm. Każdy jednak zawiera ten jeden, nieodłączny element – specjalny efekt WOW, dzięki któremu event zapadnie na długo w pamięci jego uczestników. Takie zaufanie cieszy. I rzecz jasna zaprocentuje kolejnymi świetnymi realizacjami, jakie planujemy przygotować dla nowych klientów.

Piknik firmowy w nowym wydaniu

Wakacje to prawdziwy boom w branży eventowej – szczególnie jeśli mowa o wydarzeniach organizowanych w plenerze. W związku z tym stworzyliśmy dla naszych klientów kolejną edycję tematu piknikowego z nowymi dekoracjami. W tym roku w szczególności skupiliśmy się na rozszerzeniu oferty działań o tematyce edukacyjnej, ale skierowanych nie tylko do dzieci. Wyróżnikiem naszej tegorocznej produkcji jest brak na imprezie standardowej sceny. Pierwsze opinie klientów, którzy już zdążyli wziąć udział w takich eventach, są jak najbardziej pozytywne i wygląda na to, że będzie to nasz kolejny sukces. Premiera w maju.

PowerEvents idzie w Polskę

To nasz ogromny powód do dumy. Od początku br. roku znacznie wzrosło zainteresowanie naszą agencją i rozpoznawalność marki PowerEvents. I to nie tylko na Dolnym Śląsku, dotychczas głównym terenie naszych działań. Coraz częściej na spotkania ofertowe zapraszają nas klienci z całego kraju. Wystarczy wspomnieć, że w samej tylko Warszawie bywamy minimum raz w tygodniu, a na Śląsku i w Małopolsce jesteśmy już stałymi gośćmi. Jeśli tak dalej pójdzie, to nie pozostanie nam nic innego, jak otworzyć oddziały naszej agencji w Warszawie i Katowicach. Owszem, świetnie rozbudowana sieć autostrad i dróg ekspresowych pozwala nam szybko i wygodnie planować spotkania z klientami z dnia na dzień. Jednak własne siedziby firmy w różnych miastach dadzą większe możliwości w kwestii promowania naszej działalności.

Wtorki bardzo biurowe i owocowe

Wreszcie pora na relaks… Szczególnie w naszym wykonaniu. Bo my też potrzebujemy chwili oddechu od spotkań i przygotowywania ofert. W związku z tym w naszej agencji zrodził się oryginalny pomysł organizowania tzw. owocowych wtorków. Co tydzień jeden ze wskazanych managerów przygotowuje mały posiłek dla wszystkich pracowników biura, w którym główną rolę odgrywają owoce i warzywa. Na szczęście każdy podchodzi do tego zadania bardzo ambitnie i co tydzień poprzeczka rośnie wyżej. Kulinarnej kreatywności nie ma końca: każdy przygotowuje oryginalne, smaczne i – co najważniejsze – zdrowe posiłki. A wszystko rozpoczęło się od zwykłego rozdania mandarynek, po których nadeszła pora na owocową pizzę, koktajle i wreszcie owocową szarlotkę z lodami. Pyszna zabawa, prawda?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj