Reklama dnia: Epicka podróż w czasie, której wyjątkowość potwierdza błysk, nie tylko w oku

Reklama dnia: Epicka podróż w czasie, której wyjątkowość potwierdza błysk, nie tylko w oku

Nowa reklama Lacoste zatytułowana „Timeless” to opowieść, o miłości, podróży i ponadczasowości polo marki.

W tej nowej reklamie brandu, jej bohater wyrusza w gorączkowym poszukiwaniu miłości przez wieki. Po wymianie spojrzeń z młodą kobietą na platformie kolejowej w 1933 roku, zaślepiony jej urokiem będzie w ciągłym biegu, by zdobyć jej serce. Wszystko, w tym także epoki, ewoluuje, zmienia się: wagony, hobby, moda, ale polo Lacoste zachowuje swoją wieczną elegancję od 1933.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W obrębie tej samej kampanii, marka wypuściła spot z gwiazdą tenisa światowego formatu Novakiem Djokovicem, w którym serbski sportowiec pokazuje, że choć czasy się zmieniają, Lacoste pozostaje niezmienna.

Co myślicie o takim wykorzystaniu historii w komunikacji marki?

PS 

Ewolucję możemy obejrzeć również w reklamie Guinness. Mężczyźni, których widzimy w pubie, wracają z powrotem do pierwotnego życia na Ziemi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij