Reklama dnia: Epicka podróż w czasie, której wyjątkowość potwierdza błysk, nie tylko w oku

Reklama dnia: Epicka podróż w czasie, której wyjątkowość potwierdza błysk, nie tylko w oku
Nowa reklama Lacoste zatytułowana „Timeless” to opowieść, o miłości, podróży i ponadczasowości polo marki.
O autorze
0 min czytania 2017-05-29

W tej nowej reklamie brandu, jej bohater wyrusza w gorączkowym poszukiwaniu miłości przez wieki. Po wymianie spojrzeń z młodą kobietą na platformie kolejowej w 1933 roku, zaślepiony jej urokiem będzie w ciągłym biegu, by zdobyć jej serce. Wszystko, w tym także epoki, ewoluuje, zmienia się: wagony, hobby, moda, ale polo Lacoste zachowuje swoją wieczną elegancję od 1933.

W obrębie tej samej kampanii, marka wypuściła spot z gwiazdą tenisa światowego formatu Novakiem Djokovicem, w którym serbski sportowiec pokazuje, że choć czasy się zmieniają, Lacoste pozostaje niezmienna.

Co myślicie o takim wykorzystaniu historii w komunikacji marki?

PS 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ewolucję możemy obejrzeć również w reklamie Guinness. Mężczyźni, których widzimy w pubie, wracają z powrotem do pierwotnego życia na Ziemi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing