W ramach współpracy agencja Dziadek do orzechów będzie odpowiedzialna za obsługę wszystkich działań w kanałach online i offline dla marki Lumiko należącej do Zakładu mleczarskiego Lumiko Sp. z o.o. w Łukowie. Lumiko to jeden z czołowych producentów w branży mleczarskiej w Polsce. Pierwszy etapem współpracy było przeprowadzenie badań rynkowych i stworzenie strategii komunikacji marki oraz pozycjonowania. Na ich podstawie Dziadek stworzy kampanie wizerunkowe i sprzedażowe, nową identyfikację wizualną marki oraz opakowania produktów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024