Marka Lumiko powierza obsługę działań promocyjnych agencji Dziadek do orzechów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Lumiko powierza obsługę działań promocyjnych agencji Dziadek do orzechów

Przetarg na obsługę działań promocyjnych dla marki Lumiko wygrała agencja Dziadek do orzechów.

W ramach współpracy agencja Dziadek do orzechów będzie odpowiedzialna za obsługę wszystkich działań w kanałach online i offline dla marki Lumiko należącej do Zakładu mleczarskiego Lumiko Sp. z o.o. w Łukowie. Lumiko to jeden z czołowych producentów w branży mleczarskiej w Polsce. Pierwszy etapem współpracy było przeprowadzenie badań rynkowych i stworzenie strategii komunikacji marki oraz pozycjonowania. Na ich podstawie Dziadek stworzy kampanie wizerunkowe i sprzedażowe, nową identyfikację wizualną marki oraz opakowania produktów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij