Planet PR buduje strategię komunikacji Future Processing

Agencja Planet PR opracowuje międzynarodową strategię komunikacji dla Future Processing – jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm IT w Polsce i Europie Centralnej (wg rankingu przeprowadzonego przez Deloitte).
O autorze
1 min czytania 2017-06-07

Wcześniej agencja przeprowadziła dla FP audyt komunikacyjny oraz opracowała strategię marki. Współpraca ma charakter projektowy i trwa od stycznia br.

Dzięki obecności w sieci GlobalCOM Planet PR z powodzeniem może realizować projekty o skali międzynarodowej. W przypadku strategii dla Future Processing mamy okazję współpracować z partnerami z Wielkiej Brytanii i Niemiec – mówi Łukasz Wilczyński, Prezes Zarządu Planet PR.

Istniejąca od 10 lat agencja Planet PR, będąca częścią międzynarodowej sieci PR – GlobalCOM, specjalizuje się w przygotowywaniu audytów, badaniu wizerunku marek, opracowywaniu strategii komunikacji, realizacji wydarzeń oraz bieżącej, kompleksowej obsłudze PR klientów.

O Future Processing:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Według raportu Computerworld TOP 200 z 2015r., Future Processing zajmuje 25 miejsce w rankingu polskich firm branży ICT o największym zysku netto oraz znajduje się w pierwszej dziesiątce firm o największym wzroście zatrudnienia w 2014 r. Raport magazynu ITwiz opublikowany w czerwcu 2015 r, umieścił Future Processing na 7 miejscu pośród największych eksporterów usług IT w Polsce.

W rankingach przeprowadzonych przez Deloitte, Future Processing zostało uznane za jedno z 20 najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw w Europie Centralnej. Według miesięcznika Forbes, zajmuje 13. miejsce pośród polskich przedsiębiorstw najszybciej zwiększających swoją wartość, a w badaniu Universum Student Survey zdobyło tytuł Idealnego Pracodawcy 2013, 2014 i 2015 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się