Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Świadkami ilu życiowych wydarzeń są nasze meble?

Świadkami ilu życiowych wydarzeń są nasze meble?
Ciepły, ale dość przekorny spot IKEA pokazuje, że życie nie składa się tylko z pięknych, pełnych namiętności chwil.
O autorze
0 min czytania 2017-06-13

W jakich wydarzeniach z życia rodziny biorą przez lata udział meble kuchenne? Jakim próbom zostają poddawane? Dlaczego powinny być wytrzymałe?

W nowym spocie wyreżyserowanym przez Maćka Kowalczuka IKEA odpowiada na wszystkie pytania i przypomina, że meble powinny podlegać 25 letniej gwarancji! Zobaczcie dlaczego:

PS

IKEA często zwraca naszą uwagę na emocje i uczucia. W jednej z reklam pokazuje, że umiejętność słuchania jest doskonałym sposobem na zjednanie sobie ludzi. Poprzez posiadanie tej umiejętności ułatwiamy sobie nawiązywanie relacji z innymi ludźmi, pogłębiamy miłości i przyjaźnie. Słuchanie drugiego człowieka jest pewną formą pomocy. To objaw naszego ciągłego bycia obok, zainteresowania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

IKEA jesienią rozpoczęłą kampanię #jesiennezmiany. Zrealizowane w jej ramach spoty odbiegały scenariuszem od klasycznych reklam. Zamiast promocji dostajemy krótkie filmy przedstawiające sceny z życia różnych rodzin.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się