Świadkami ilu życiowych wydarzeń są nasze meble?

Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest Criteo

Świadkami ilu życiowych wydarzeń są nasze meble?

Ciepły, ale dość przekorny spot IKEA pokazuje, że życie nie składa się tylko z pięknych, pełnych namiętności chwil.

W jakich wydarzeniach z życia rodziny biorą przez lata udział meble kuchenne? Jakim próbom zostają poddawane? Dlaczego powinny być wytrzymałe?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W nowym spocie wyreżyserowanym przez Maćka Kowalczuka IKEA odpowiada na wszystkie pytania i przypomina, że meble powinny podlegać 25 letniej gwarancji! Zobaczcie dlaczego:

PS

IKEA często zwraca naszą uwagę na emocje i uczucia. W jednej z reklam pokazuje, że umiejętność słuchania jest doskonałym sposobem na zjednanie sobie ludzi. Poprzez posiadanie tej umiejętności ułatwiamy sobie nawiązywanie relacji z innymi ludźmi, pogłębiamy miłości i przyjaźnie. Słuchanie drugiego człowieka jest pewną formą pomocy. To objaw naszego ciągłego bycia obok, zainteresowania.

PS2

IKEA jesienią rozpoczęłą kampanię #jesiennezmiany. Zrealizowane w jej ramach spoty odbiegały scenariuszem od klasycznych reklam. Zamiast promocji dostajemy krótkie filmy przedstawiające sceny z życia różnych rodzin.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij