Turniej golfowy Plej WCGC Poland 2017 wyłonił reprezentację Polski na finał World Corporate Golf Challenge w portugalskim Cascais

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Turniej golfowy Plej WCGC Poland 2017 wyłonił reprezentację Polski na finał World Corporate Golf Challenge w portugalskim Cascais

9 i 10 czerwca odbyła się trzecia edycja korporacyjnego turnieju golfowego WCGC Poland oragnizowanego przez agencję Plej. Dwuosobowe drużyny firmowe walczyły na polu golfowym Sobienie Królewskie Golf & Country Club o nagrodę główną – wyjazd na światowy turniej World Corporate Golf Challenge...

...który zostanie rozegrany 21-25 czerwca w portugalskim Cascais na polu Oitavos Dunes Golf Course – jednym ze 100 najlepszych na świecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z wynikiem 133 pkt STB netto zwyciężyła drużyna Sobienie 1, w której barwach zagrali Mieczysław Gwiazda oraz Piotr Szymański i to ten duet, podobnie jak w ubiegłym roku, zagra w finale World Corporate Golf Challenge 2017! Drugie miejsce, z wynikiem 132 pkt STB netto, zajęła drużyna Fundacja 4reallife, w składzie Piotr Ostaszewski i Jan Sikorski. Trzecie miejsce i 129 pkt STB netto zdobyła drużyna Yorik Team, w składzie Jacek Wróbel i Robert Popławski. W klasyfikacji indywidualnej po pierwszym dniu turnieju, najlepszą zawodniczką została Rhea Wiatr (Poster Art), najlepszym zawodnikiem – Michał Poniż (Poster Art).

Dwudniowy turniej to nie tylko rywalizacja na polu golfowym – zawodom towarzyszyło wiele atrakcji dla uczestników oraz gości Plej WCGC Poland. Po pierwszym dniu zmagań golfistów, w Reducie Banku Polskiego w Warszawie odbył się bankiet turniejowy, w którym wzięło udział 180 gości. Gospodarzami spotkania byli: Mateusz Kusznierewicz – ambasador polskiej edycji turnieju, prezes WCGC Polska i partner w agencji Plej - Łukasz Ostaszewski, a także Ewa Wołowiec – dyrektor turnieju i Anna Rogowiecka – dyrektor PR agencji Plej i WCGC Polska. Podczas spotkania zostały wręczone wyróżnienia za indywidualne wyniki na polu, a także wyjątkowe nagrody od sponsorów, którzy ufundowali je w konkursach na 14 dołkach turniejowych. Aż trzech sponsorów ustawiło nagrody za Hole In One: Auto Idea Mercedes-Benz (nowy Mercedes CLA 200 Coupé), Sobienie Królewskie Golf & Country Club (dożywotnie członkostwo) oraz firma Bushnell.

Specjalnie dla gości, dzięki uprzejmości partnera wydarzenia – Anseba Music Agency, wystąpił zespół Something Blue. Niespodzianką dla uczestników była wyjątkowa atrakcja od Time Busters - bul let time ef fect [ˈbʊl.ɪt taɪm ɪˈfɛkt] - efekt specjalny (wizualny) do niedawna zarezerwowany dla najbardziej kasowych hollywoodzkich produkcji, znany między innymi z Matrix’a Wachowskich, czyli sukcesor foto-budki generujący super pamiątki dla gości gali.

W sobotę, podczas finałowej rozgrywki, na polu golfowym Sobienie Królewskie Golf & Country Club została zorganizowana akademia golfa, którą poprowadzili instruktorzy z Sobienie Performance Academy, a w której udział wzięło ponad 40 gości. Po dwugodzinnym treningu rozegrano konkurs w kategorii open dla początkujących fanów tego sportu. Najlepszy okazał się Gustaw Zieliński, który otrzymał nagrodę od partnera turnieju Legii Warszawa – bilet VIP na wybrany mecz Ekstraklasy w sezonie 2017/2018. Podium konkursu zostało nagrodzone oficjalnymi statuetkami Plej WCGC Poland 2017 oraz innymi cennymi nagrodami.

Sponsorem tytularnym i organizatorem wydarzenia była agencja Plej. Odpowiadała za realizację całego turnieju, a także organizację atrakcji towarzyszących (gala wieczorna, akademia golfa), pozyskanie i współpracę ze sponsorami oraz patronami medialnymi, promocję turnieju oraz działania media relations.

Sponsorami i partnerami polskiej edycji turnieju byli: Sobienie Królewskie Golf & Country Club, Auto Idea Mercedes-Benz, Reduta Banku Polskiego, Deli Catering, Legia Warszawa, Rent Design, Ballantine’s, Time Busters, Anseba Music, Grupa e4e, Dr Irena Eris, Premium Yachting, FootJoy, Titleist, Bushnell Golf, Akville i Vytautas.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Golf&Roll, Media & Marketing Polska, Think Mice, MeetingPlanner.pl, OOHmagazine i OOHevent.

World Corporate Golf Challenge to największy korporacyjny turniej golfowy świata, w którym udział biorą przedsiębiorcy oraz menedżerowie reprezentujący najwyższe szczeble kariery. Uczestniczące w turniejach drużyny reprezentują jednocześnie firmy oraz kraje, z których pochodzą. Nagrodą w polskiej edycji turnieju jest udział w światowym finale WCGC, 21-25 czerwca 2017 roku, który ponownie odbędzie się na polu Oitavos Dunes Golf Course – jednym ze 100 najlepszych na świecie. Obiekt zlokalizowany jest w malowniczej, leżącej nad Oceanem Atlantyckim miejscowości Cascais w Portugalii. W trwającym kilka dni programie, poza dwudniowym turniejem głównym, znajdą się turnieje dla gości, pokazy, przyjęcia koktajlowe oraz uroczysta gala.

W rywalizacji udział weźmie kilkudziesięciu topowych przedstawicieli świata biznesu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij