Samsung spełnia marzenie o locie w kosmos w najnowszej odsłonie kampanii smartfonu Galaxy S8

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Samsung spełnia marzenie o locie w kosmos w najnowszej odsłonie kampanii smartfonu Galaxy S8

Marzenia są po to, by je spełniać. W najnowszej odsłonie kampanii #DoWhatYouCant, promującej smartfon Galaxy S8 i gogle Gear VR, firma Samsung spełnia odwieczne marzenie ludzkości o locie w kosmos. Wszystko za sprawą aplikacji VR The Missed Spaceflight i poruszającej historii...

...Generała Tadeusza Kuziory.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekt powstał po to, by uświetnić 39 rocznicę misji kosmicznej Sojuz 30 i udowodnić, że warto podążać za własnymi marzeniami, choćby nawet były one „z kosmosu.” Kampania składa się z dwóch elementów: aplikacji VR The Missed Spaceflight oraz filmu dokumentalnego, poświęconego generałowi Tadeuszowi Kuziorze, czyli najmłodszemu spośród czterech polskich pilotów, wytypowanych do misji Sojuz 30, który ostatecznie nie wziął w niej udziału.

Dzięki aplikacji VR, każdy będzie mógł przeżyć start statku i spacer w przestrzeni kosmicznej, a także podziwiać wschód słońca nad Ziemią. I to wszystko bez ruszania się z ulubionego fotela. Z kolei film dokumentalny opowiada wzruszającą historię polskiego pilota, któremu - po blisko 40 latach - udało się zrealizować swoje wielkie marzenie o doświadczeniu lotu w przestrzeń kosmiczną dzięki smartfonowi Galaxy S8 i Gear VR.

Aplikacja The Missed Spaceflight będzie wkrótce dostępna w sklepie Oculus, a materiał video 360 oraz dokument o generale Kuziorze można już dziś oglądać na kanale Samsung w serwisie YouTube.

Pomysłodawcą projektu jest agencja VML, która odpowiada również za jego komunikację w mediach społecznościowych. Aplikację VR przygotowała firma MELT, a dokument – dom produkcyjny Papaya Films. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Dfusion Communication.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij