27 czerwca 1978 roku. Dzień, w którym miało spełnić się największe marzenie młodego gen. Tadeusza Kuziory. 27 czerwca miał zobaczyć coś niesamowitego, dotknąć tego, co nieuchwytne i doświadczyć tego, czego jeszcze nikt. Tego dnia miał zrobić coś niemożliwego i przeżyć niezwykłą przygodę – miał polecieć w kosmos. Nie poleciał.
Nowe technologie Samsunga pomogły zrealizować marzenie gen. Kuziory. Dzięki wirtualnej rzeczywistości odtworzyli lot z 1978 roku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację kampanii odpowiada agencja VML.
PS
O podróżowaniu marzy każdy, ale za wycieczką w kosmos będzie tęsknił ten, kto doświadczył tego niezwykłego przeżycia. Audi w swojej reklamie, wyemitowanej podczas zeszłorocznego Super Bowl, opowiedziało historię starzejącego się kosmonauty, któremu brakuje kosmicznych wycieczek.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Samsung już nie raz pokazał, że dzięki VR wszystko jest możliwe. Niedawno zaprezentował historię, która ma pomóc naszej wyobraźni wyrwać się ze schematów.