27 czerwca 1978 roku. Dzień, w którym miało spełnić się największe marzenie młodego gen. Tadeusza Kuziory. 27 czerwca miał zobaczyć coś niesamowitego, dotknąć tego, co nieuchwytne i doświadczyć tego, czego jeszcze nikt. Tego dnia miał zrobić coś niemożliwego i przeżyć niezwykłą przygodę – miał polecieć w kosmos. Nie poleciał.
Nowe technologie Samsunga pomogły zrealizować marzenie gen. Kuziory. Dzięki wirtualnej rzeczywistości odtworzyli lot z 1978 roku.
Zobacz również
Za kreację kampanii odpowiada agencja VML.
PS
O podróżowaniu marzy każdy, ale za wycieczką w kosmos będzie tęsknił ten, kto doświadczył tego niezwykłego przeżycia. Audi w swojej reklamie, wyemitowanej podczas zeszłorocznego Super Bowl, opowiedziało historię starzejącego się kosmonauty, któremu brakuje kosmicznych wycieczek.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Samsung już nie raz pokazał, że dzięki VR wszystko jest możliwe. Niedawno zaprezentował historię, która ma pomóc naszej wyobraźni wyrwać się ze schematów.