Reklama dnia: Budweiser wzrusza do łez, niosąc pomoc rodzinom weteranów

Reklama dnia: Budweiser wzrusza do łez, niosąc pomoc rodzinom weteranów

Ludzie lubią słuchać historii. Emocjonalne spoty poruszają nas najbardziej, dlatego Budweiser, z okazji amerykańskiego Dnia Niepodległości, przygotował spot, w którym pokazuje, jak warto wspierać młodych w działaniu.

Hayley to córka byłego żołnierza, który podczas wojskowej służby został ranny i nie może dalej pracować. Dziewczyna marzy o ukończeniu szkoły pielęgniarskiej, ponieważ czuje, że niesienie pomocy jest jej przeznaczeniem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Budweiser wraz z Adamem Driverem zaskakuje rodzinę weterana i niesie potrzebną pomoc finansową.

Spot to część kampanii marki, która pomaga rodzinom weteranów wojskowych. Od 2011 roku z pomocy Budweisera skorzystało 2.200 stypendystów. Na ten cel marka przeznaczyła w sumie 12 milionów dolarów.

PS

Podczas tegorocznego Super Bowl koreański producent samochodów Hyundai przygotował reklamę z Amerykańskimi żołnierzami stacjonujący w bazie wojskowej w Żaganiu. Okazało się, że stacjonujący daleko od rodziny żołnierze dzięki ekranom i kamerom 360º mogli na żywo oglądać mecz „razem” ze swoimi bliskimi obecnymi na stadionie w Teksasie. Wywołało to rzecz jasna radość i wzruszenie w żołnierzach, a następnie w widzach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij