Młoda pielęgniarka, robiąca obchód po oddziale położniczym, zauważa, że w jednym z łóżeczek brakuje niemowlaka. Personel szpitala udaje się w daremny pościg po korytarzach, by złapać zadziwiająco szybkiego chomika. Czy szalony entuzjazm zwierzaka może doprowadzić do przedwczesnej śmierci?
Marka w ten sposób chciała wprowadzić bardziej narracyjne podejście do kampanii z udziałem gangu chomików. Miało to być coś co otworzyłoby nowy rozdział w ich historii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację spoty odpowiedzialna jest agencja: David i Goliath z LA.
Poniżej możecie obejrzeć poprzednie spoty Kia, w wykonaniu gangu chomików 🙂
Słuchaj podcastu NowyMarketing