Skuteczność email marketingu i marketing automation – nowy raport z globalnego badania od GetResponse już jest!

Skuteczność email marketingu i marketing automation – nowy raport z globalnego badania od GetResponse już jest!
Jaki jest stan email marketingu i marketing automation w Polsce i na świecie? Jak oceniany jest email marketing w porównaniu do innych działań? Jak zwiększyć zwrot z inwestycji przy wykorzystaniu email marketingu, content marketingu i automatyzacji? Zapoznaj się z nowym raportem od GetResponse.
O autorze
1 min czytania 2017-07-04

42% polskich marketerów planuje zwiększenia nakładów na email marketing w 2017 roku, 58,4% polskich ankietowanych przyznało, że stosuje personalizację i segmentację wysyłanych treści, a aż 17% marketerów w skali globalnej przyznaje, że nie wykorzystuje automatyzacji marketingu w swoich działaniach, wynika z opublikowanego właśnie raportu GetResponse „Skuteczność email marketingu i marketing automation”. Dane przedstawione w raporcie oparte zostały na globalnym badaniu przeprowadzonym w 127 krajach, które objęło 2800 marketerów.

Opublikowany raport ma na celu wsparcie marketerów i przedsiębiorstw m.in. w zakresie analizy strategicznego podejścia do email marketingu, zdobycia wiedzy dotyczącej najlepszych praktyk w email marketingu, a także oceny szans dla automatyzacji marketingu.

Z raportu dowiesz się także o kluczowych korzyściach, które możesz osiągnąć dzięki email marketingowi oraz czym jest marketing automation, dlaczego warto z niego skorzystać i jakie techniki automatyzacji są wykorzystywane na świecie.

Pełny raport „Skuteczność email marketingu i marketing automation” dostępny jest za darmo na tej stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Raport przygotowany został przez GetResponse, we współpracy z Content Marketing Institute oraz Holistic Email Marketing. Patronami badania na rynku polskim są: NowyMarketing, Izba Gospodarki Elektronicznej i Polskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego SMB.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się