42% polskich marketerów planuje zwiększenia nakładów na email marketing w 2017 roku, 58,4% polskich ankietowanych przyznało, że stosuje personalizację i segmentację wysyłanych treści, a aż 17% marketerów w skali globalnej przyznaje, że nie wykorzystuje automatyzacji marketingu w swoich działaniach, wynika z opublikowanego właśnie raportu GetResponse „Skuteczność email marketingu i marketing automation”. Dane przedstawione w raporcie oparte zostały na globalnym badaniu przeprowadzonym w 127 krajach, które objęło 2800 marketerów.
Opublikowany raport ma na celu wsparcie marketerów i przedsiębiorstw m.in. w zakresie analizy strategicznego podejścia do email marketingu, zdobycia wiedzy dotyczącej najlepszych praktyk w email marketingu, a także oceny szans dla automatyzacji marketingu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z raportu dowiesz się także o kluczowych korzyściach, które możesz osiągnąć dzięki email marketingowi oraz czym jest marketing automation, dlaczego warto z niego skorzystać i jakie techniki automatyzacji są wykorzystywane na świecie.
Pełny raport „Skuteczność email marketingu i marketing automation” dostępny jest za darmo na tej stronie.
Raport przygotowany został przez GetResponse, we współpracy z Content Marketing Institute oraz Holistic Email Marketing. Patronami badania na rynku polskim są: NowyMarketing, Izba Gospodarki Elektronicznej i Polskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego SMB.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing