Mapping twarzy w 3D w realizacjach K2 i Buzzman

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mapping twarzy w 3D w realizacjach K2 i Buzzman

Polska agencja K2 i paryska Buzzman zrealizowały dwa projekty oparte o mapping twarzy w 3D: „FreemoveExperience” dla marki Tefal i „Generator wymówek” dla Le 16ème Ciel.

 Mapping twarzy w 3D to technologia, dzięki której użytkownik może do krótkiego spotu dodać własną podobiznę. Zastosowanie Flash 11 pozwala na stworzenie skomplikowanych modeli twarzy oraz ich efektowniejszą animację. Projekty są bardzo realistyczne, a same filmy - dynamiczne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przygotowana dla marki Tefal realizacja „FreemoveExperience” pozwala na osadzenie twarzy użytkownika w ciele skaczącej na bungie osoby. Nie ruszając się sprzed komputera, internauta może przekonać się, czy chciałby przeżyć ekstremalne emocje związane ze skokiem z dużej wysokości. Projekt oparty o custom tab, jeden z najnowszych formatów reklamowych oferowanych przez YouTube, dostępny jest pod adresem: http://www.youtube.com/user/FreemoveExperience.

Dla brandu Le 16ème Ciel przygotowano facebookową aplikację „Generator wymówek”. Jej użytkownik ma możliwość stworzenia krótkiego filmu w którym przeprasza za niedotrzymanie obietnicy. Tłumacząc szefowi dlaczego po raz kolej spóźnia się do pracy może wybierać z pomiędzy 3 opcji:  porwania przez kosmitów, odbierania porodu nieznajomej kobiety oraz ratowania staruszki z płonącego budynku.  Dzięki wykorzystaniu mechanizmu 3D mappingu bohater filmu zyskuje twarz użytkownika. Aplikacja przeznaczona jest dla francuskojęzycznych odbiorców. Realizacja dostępna jest pod adresem: https://apps.facebook.com/excuse-generator/.

Współpraca pomiędzy K2 i agencją Buzzman trwa od 2011 roku i jest bezpośrednim wynikiem międzynarodowego sukcesu projektu MTVNHD „Experience the Music”, zrealizowanego przez K2 w 2011 roku dla kanału MTVnHD (obecnie MTV Live HD).

Buzzman należy do czołowych francuskich agencji skupionych na działaniach w social media. Zespół agencji zdobył wiele międzynarodowych nagród, w tym trzykrotnie brązową statuetkę Cannes Liones (w kategorii Cyber oraz Media). Firma ma w swoim portfolio realizacje dla takich klientów, jak: Durex, BIC, Tipp-ex, wyszukiwarkę bing, Radio Virgin czy Microsoft.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij