Networking w biznesie – codzienność czy nowość?

Na czym polega coraz popularniejsze zjawisko networkingu? Jakie korzyści dla przedsiębiorców ze sobą niesie? Czy warto brać w nim udział? Na te pytania we wtorek 18 lipca odpowie Michał Kozik, prelegent inauguracyjnego śniadania networkingowego w katowickim Idea Hub.
O autorze
1 min czytania 2017-07-11

Śląscy przedsiębiorcy, począwszy od najbliższego wtorku, będą mogli „budzić się” w Idea Hub na śniadaniach networkingowych. Podczas pierwszego spotkania z cyklu „Pobudka w Hubie”, Michał Kozik poprowadzi warsztat z efektywnego networkingu – wytłumaczy w czym tkwi jego idea i udowodni, że zaangażowanie się w tego typu działania pomaga realnie rozwijać biznes. Ponadto, uczestnicy dowiedzą się jak nawiązywać kontakty z innymi przedsiębiorcami, inwestorami oraz ekspertami. Prelegent zdradzi także skuteczne sposoby na podtrzymywanie kluczowych relacji oraz na integrację ze środowiskiem biznesowym.

W poznaniu tajników networkingu śląskim przedsiębiorcom pomoże Michał Kozik – architekt i dyrektor kreatywny w grupie KMK – katowickim, interdyscyplinarnym studio projektowym. Nasz trener specjalizuje się w zarządzaniu projektami: jest certyfikowanym Project Managerem metodyki zarządzania projektami PRINCE2 oraz Scrum Masterem, osobą zajmującą się identyfikowaniem potrzeb otoczenia w strukturze organizacji pracy SCRUM. Michał Kozik jest absolwentem architektury i urbanistyki na Politechnice Śląskiej, studiował także na Universidade de Beira Interior w Portugalii.

W dniu 18 lipca (wtorek) o godzinie 10.30 zapraszamy na inauguracyjne śniadanie networkingowe w katowickim Idea Hub – bezpłatnej przestrzeni coworkingowej usytuowanej w CH Silesia City Center, przy ul. Chorzowskiej 107 w Katowicach. Dla wszystkich uczestników spotkania pt. „Networking, czyli budowanie trwałych kontaktów biznesowych” przewidziany jest smaczny posiłek na początek dnia.

Warsztaty są bezpłatne, ilość miejsc została ograniczona do 10. O udziale w spotkaniu decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisy prowadzone są przez tę stronę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj