Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

W wakacje użytkownicy YouTube piją… lemoniadę

Allegro po raz kolejny podbiło serca widzów i zajęło pierwsze miejsce czerwcowego zestawienia z reklamą Wyciśnij z życia jak najwięcej...| Lemoniada. Drugie miejsce zdobył Żywiec z teledyskiem Męskiego Grania “Nieboskłon”. Podium zamyka Allegro z kolejną interpretacją polskiej legendy “Cichosza”.
O autorze
1 min czytania 2017-07-14

W rankingu znalazła się także Kuchnia Lidla ze słodkim przepisem i NeoNail z wyjątkowym pomysłem na stylizację paznokci. 

Allegro znowu zachwyciło użytkowników YouTube wzruszającą opowieścią. W wideo Wyciśnij z życia jak najwięcej…| Lemoniada możemy zobaczyć, jak dziewczynka zamawia w serwisie aukcyjnym przenośną lodówkę, aby jej młodszy brat mógł sprzedawać samodzielnie zrobioną lemoniadę z lodem. Na drugie miejsce trafił oficjalny teledysk Żywiec Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon, w którym wystąpiły aż trzy gwiazdy polskiej sceny muzycznej – Organek, Brodka i Rogucki. Na podium znalazła się jeszcze jedna reklama Allegro Cichosza – Cover. Marcin Macuk & Krzysztof Zalewski. Legendy Polskie z emocjonującym pościgiem i walką o przypieczętowany krwią cyrograf.

Czwarte miejsce zajęła Kuchnia Lidla i wideo LODY WEGAŃSKIE | Daria Ładocha & Kuchnia Lidla, w którym popularna blogerka kulinarna prezentuje swój przepis na domowe wegańskie lody. Ostatnie miejsce zestawienia przypadło reklamie NeoNail Kolorowe zdobienie Aquarelle by NeoNail – step by step. z instrukcją fantazyjnego zdobienia paznokci. 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się