Podobnie jak w poprzednim roku, w komunikacji Galbani królują włoskie przepisy. Letnia kampania marki jest prowadzona w kanałach online. Na jej potrzeby przygotowano filmy, które w prosty sposób pokazują jak łatwo i szybko przygotować smaczne, włoskie dania z użyciem najlepszych składników, w tym serów z asortymentu marki Galbani: mozzarella, mascarpone, ricotta i grana padano. O tym, jak je najlepiej przyrządzić opowiada rodowity Włoch, stąd też hasło: „Gotuj z prawdziwym Włochem”. Przepisy zostały wzbogacone o porady, które uczynią klasyczne dania niepowtarzalnymi.
10 filmów z przepisami od Galbani zostanie opublikowanych na Facebooku oraz kanale YouTube marki Galbani. Koncepcję kampanii i kreacje przygotował LiquidThread, za zakup i planowanie mediów odpowiada Zenith, a działania z zakresu marketingu efektywnościowego realizuje agencja Performics.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za produkcję cyklu filmów był odpowiedzialny dom produkcyjny Foszer Sawicki, który po raz kolejny zaangażowany jest w projekt dla marki Galbani.