Galbani gotuje z prawdziwym Włochem w nowej kampanii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Galbani gotuje z prawdziwym Włochem w nowej kampanii

Galbani – należąca do Lactalis marka włoskich serów – ruszyła z nową komunikacją, którą przygotowały agencje LiquidThread, Zenith i Perfomics.

Podobnie jak w poprzednim roku, w komunikacji Galbani królują włoskie przepisy. Letnia kampania marki jest prowadzona w kanałach online. Na jej potrzeby przygotowano filmy, które w prosty sposób pokazują jak łatwo i szybko przygotować smaczne, włoskie dania z użyciem najlepszych składników, w tym serów z asortymentu marki Galbani: mozzarella, mascarpone, ricotta i grana padano. O tym, jak je najlepiej przyrządzić opowiada rodowity Włoch, stąd też hasło: „Gotuj z prawdziwym Włochem”. Przepisy zostały wzbogacone o porady, które uczynią klasyczne dania niepowtarzalnymi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

10 filmów z przepisami od Galbani zostanie opublikowanych na Facebooku oraz kanale YouTube marki Galbani. Koncepcję kampanii i kreacje przygotował LiquidThread, za zakup i planowanie mediów odpowiada Zenith, a działania z zakresu marketingu efektywnościowego realizuje agencja Performics.

Za produkcję cyklu filmów był odpowiedzialny dom produkcyjny Foszer Sawicki, który po raz kolejny zaangażowany jest w projekt dla marki Galbani.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij