OPCOM wygrywa przetarg i realizuje kampanię dla marki Hochland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OPCOM wygrywa przetarg i realizuje kampanię dla marki Hochland

Zakończyły się prace przy projektach prowadzonych przez krakowską agencję reklamową OPCOM w ramach wygranego przetargu dla marki Hochland.

Agencja stworzyła dedykowaną landing page hochlandkanapkowy.pl oraz przygotowała kreacje do kampanii digitalowej marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Poza stroną www, zrealizowaną w czerwcu bieżącego roku, Opcom przygotował angażujące odbiorców quizy i serię trzech animacji, które są rozwinięciem kampanii marki prowadzonej w telewizji.

Za zakup mediów do kampanii odpowiada Value Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij