Odbywający się na płockiej plaży Audioriver to największy w Polsce festiwal muzyki elektronicznej i trzecia największa muzyczna impreza biletowana w kraju. Corocznie gromadzi blisko 30 tys. uczestników. Ekwiwalent reklamowy zeszłorocznej edycji festiwalu wyniósł 15 mln zł. Łącznie w mediach pojawiło się ponad 15 tys. wzmianek o festiwalu.
Agencja Allegro zajmuje się całościową obsługą public relations festiwalu Audioriver i wszystkich wydarzeń towarzyszących – m.in. VII Konferencji Muzycznej Audioriver w Łodzi, VIII Targów Muzycznych Audioriver i Kina Festiwalowego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Od października 2016, zespół zapewnia systematyczne działania komunikacyjne, obsługę biura prasowego, koordynację współpracy patronackiej, planowanie kampanii reklamowej w mediach oraz aktywności skierowane do studentów i wybranych influencerów.