Nowa kampania agencji OPCOM we współpracy z TOPR-em

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania agencji OPCOM we współpracy z TOPR-em

W nowym projekcie dla marki Škoda agencja OPCOM rozbudowała stronę bezpieczniewgory.pl, zawierającą porady dotyczące zasad bezpiecznego przemieszczania się w górach. Projekt zrealizowany został we współpracy z TOPR-em.

Agnieszka Wojtyniak, Senior Copywriter OPCOM: Naszym założeniem było, że każda osoba odwiedzająca góry posiada inną historię, więc i odmienny sposób zwiedzania. W zależności od tego, czy fascynuje ją prędkość, widoki, ciągłe doskonalenie siebie, czy adrenalina, w górach można odnaleźć zupełnie coś innego. Zdecydowaliśmy się więc pokazać góry z perspektywy osób, dla których są one nieodłącznym elementem życia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odwiedzając stronę można poznać kroki 5 górskich fascynatów: Olgi Łyjak – biegaczki górskiej, Krzysztofa Baraniaka – fotografa i twórcy tatromaniak.pl, Edwarda Lichoty – zastępcy naczelnika TOPR, Jacka Matuszka – instruktora wspinaczki i alpinisty oraz Eweliny Zwijacz-Kozicy – przewodniczki i ratowniczki górskiej.

Ze strony możemy dowiedzieć się m.in. dlaczego Jacek nocował 700 m nad ziemią, co Olga porzuciła dla gór, po co Edwardowi foldery ze zdjęciami fragmentów szlaków, jak Ewelina łączy życie rodzinne z pasją i dlaczego zwiedzanie gór z Krzysztofem to czynność dla cierpliwych.

Strona stworzona przez OPCOM to możliwość spojrzenia na góry oczami innych i przebycia ulubionej trasy każdego z bohaterów. Zdjęcia, którymi zobrazowano trasy pochodzą z prywatnych kolekcji każdej z osób.

Dominika Magnowska, Senior Account Manager OPCOM: Dopełnieniem stworzonej przez Agencję podstrony był konkurs. Daliśmy szansę podzielenia się tym, czym dla użytkowników są „Moje góry”. Najciekawsze odpowiedzi, połączone z 3 odpowiedziami quizowymi, walczyły o tygodniowe użyczenie ŠKODY KODIAQ, kamerę 360°, książki i chusty wielofunkcyjne.

Oprócz rozbudowania strony www agencja OPCOM odpowiedzialna była również za koncept, strategię i realizację kampanii. O media zadbał PHD.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij