TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Każdy z nas powinien doceniać małe rzeczy i celebrować codzienność. Nowa kampania Tesco pokazuje obraz rodziny bez patosu

Każdy z nas powinien doceniać małe rzeczy i celebrować codzienność. Nowa kampania Tesco pokazuje obraz rodziny bez patosu
Jeśli zapytać ludzi w Internecie o to, czym dla nich jest rodzina, otrzymamy miliony różnych, możliwe, że podobnych do siebie, odpowiedzi. Jednak większość z nich będzie poruszała nasze serca swoim ciepłem. Rodzina jest centrum nowej kampanii reklamowej irlandzkiego Tesco.
O autorze
1 min czytania 2017-07-31

Stworzona przez agencję reklamową Rothco 60-sekundowy spot, koncentruje się na irlandzkim życiu rodzinnym. Poetycka narracja podkreśla wartość prostych, codziennych momentów rodzinnych, które powinniśmy celebrować i doceniać.

Jak powstała kampania? Marketingowcy dostrzegli, że klienci częściej robią zakupy w towarzystwie rodzin niżeli jako jednostki. Na potrzeby potwierdzenia tej tezy, przeprowadzili badania, z których wynikało, że robienie wspólnych zakupów zbliża do siebie ludzi i powoduje, że wszyscy mają wpływ na gospodarstwo domowe.

Kampania będzie prowadzona przez telewizję, outdoor, mediach społecznościowe, a także zaznaczać będzie się w sklepach spożywczych.

Tesco podało do wiadomości, że środki, które przeznaczone zostały na kampanię to ok. 3,2 miliona euro.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Piękną kampanię, opowiadającą o rodzinie stworzyła Ikea. W pierwszym spocie ukazane są codzienne chwile z życia młodej rodziny, Anastazji i Kuby oraz ich córeczki Helenki

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Inny spot, utrzymany był w tej samej konwencji i przybliżał nam kolejną rodzinę oraz jej codzienne zmagania.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Podział prac domowych ciągle jest kwestionowany. Jedna z reklam Indesit zadaje nam pytanie, co by było, gdyby mężczyźnie oddać żelazko, a kobiecie gazetę?