Joanna Bednarczyk otrzymała promocję z pełnionej wcześniej funkcji content designera, którą objęła w marcu 2016. W OS3 współtworzy strategię komunikacji social media dla CCC, odpowiada za tworzenie treści i opiekę kreatywną nad markami oraz planuje i realizuje dedykowane sesje zdjęciowe pod media społecznościowe. Bednarczyk pierwsze kroki w branży social media stawiała 6 lat temu, zdobywała doświadczenie obsługując social media m.in. klientów Cruso Public Relations.
Radosław Stępień pracuje w OS3 od 4 lat. Podczas swojej kariery w agencji systematycznie obejmował kolejne stanowiska – zaczynał jako junior graphic designer, przez senior art directora, aż po creative group head. Na nowym stanowisku będzie wspierał Bartka Jaroszewskiego w nadzorze nad jakością przygotowywanych projektów kreatywnych zarówno dla aktualnych klientów agencji jak i new busiess. Stępień pracuje między innymi dla takich znanych marek jak CCC, Opel, Stock, TVN czy Volvo. Związany jest z branżą reklamową od ponad 8 lat. Wcześniej pracował w agencjach 2people, Niceday oraz jako freelancer.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Awanse są wynikiem strategii rozwoju kompetencji pracowników wdrożonej przez OS3.