TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Cud narodzin i bunt dorastania okraszony łzami szczęścia. Zobaczcie piękny i emocjonalny storytelling od Windex

Reklama dnia: Cud narodzin i bunt dorastania okraszony łzami szczęścia. Zobaczcie piękny i emocjonalny storytelling od Windex
Windex to firma, które obiecuje szyby bez zacieków i smug, a w komunikacji marki nie było miejsca na emocje. Aż do teraz! Nowa reklama ociepla wizerunek brandu, sprawiając, że nasze oczy robią się szkliste, a serca miękkie.
O autorze
1 min czytania 2017-08-16

Nowy, trzyminutowy spot to przykład storytellingu, którego szanse na viral są zabójcze. Reklama odnosi się do najgłębiej zakorzenionych bodźców w naszych charakterach. Jesteśmy świadkiem przeżywania cudu narodzin i wraz z ojcem obserwujemy dorastanie jego córki. W „Historii Lucy” rola marki jest ograniczona, ta koncentruje się raczej na doświadczeniach, radościach i smutkach bohatera, który obserwuje proces dorastania, buntu i zakładania własnej rodziny przez swoje dziecko.

Reklama jest jeszcze piękniejsza dzięki użytej jako podkład piosence. Według nas, reklama to czyste arcydzieło, przy którym chusteczki są wskazane!

PS

Podobny zabieg w swojej strategii wykorzystało Subaru. Marka bardzo mocno podkreśliła to, jak ważne są miłość i bezpieczeństwo w naszym życiu. W kilku swoich reklamach wykorzystała motyw dorastania, zobaczcie:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W jednej z reklam Hyundai pokazał nam nadopiekuńczego i zazdrosnego ojca, którego córka wybiera się na pierwszą randkę. Na szczęście wyposażone w aplikację śledzącą auto pozwala ojcu kontrolować, czy wspomniane spotkanie przebiega zgodnie z jego oczekiwaniami. To kolejny przykład reklamy, w której widzimy motyw dorastania.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się