Przy Times Square w Nowym Jorku pojawił się wyjątkowy billboard marki Coca-Cola, który od razu przykuwa uwagę. Całość stworzona została z 1760 poruszających się, niezależnych ekranów LED, dzięki czemu obraz wyświetlany sprawia wrażenie wyjątkowo żywego. Wysokość billboardu wynosi ponad 20 metrów, a jego szerokość ponad 12 metrów.
Za realizację projektu odpowiedzialna jest firma Display Devices.
Zobacz również
PS
W celu promocji Toyoty Mirai marka wpadła na niecodzienny pomysł. W Kalifornii rozstawione zostały specjalne billboardy, które usuwały zanieczyszczenia z powietrza. Zawierały one tlenek tytanu, który w połączeniu z powietrzem stawał się katalizatorem i usuwał z niego szkodliwe tlenki azotu. Za realizację odpowiadała firma PURETi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS 2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jakiś czas temu szwedzka sieć aptek „Apotek Hjärtat” przeprowadziła kampanię, mającą na celu zachęcenie do rzucenia palenia. W jej ramach na ulicach miast w Szwecji pojawiły się billboardy, które zaczynały kasłać, gdy ktoś w ich pobliżu zaczynał palić.
PS 3
Niedawno opisywaliśmy aktywację marki 37.5, która z kolei postawiła na wyjątkowy sklep, do którego aby się dostać, trzeba wspiąć się kilkadziesiąt metrów po skale. Więcej przeczytacie tu >
PS 4
Więcej ciekawych przykładów reklamy billboardowej znajdziecie tutaj >