Coca-Cola z pierwszym ruchomym billboardem 3D – efekt jest niesamowity!

Coca-Cola z pierwszym ruchomym billboardem 3D –  efekt jest niesamowity!
Coca-Cola stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.
O autorze
1 min czytania 2017-08-31

Przy Times Square w Nowym Jorku pojawił się wyjątkowy billboard marki Coca-Cola, który od razu przykuwa uwagę. Całość stworzona została z 1760 poruszających się, niezależnych ekranów LED, dzięki czemu obraz wyświetlany sprawia wrażenie wyjątkowo żywego. Wysokość billboardu wynosi ponad 20 metrów, a jego szerokość ponad 12 metrów.

Za realizację projektu odpowiedzialna jest firma Display Devices.

PS

W celu promocji Toyoty Mirai marka wpadła na niecodzienny pomysł. W Kalifornii rozstawione zostały specjalne billboardy, które usuwały zanieczyszczenia z powietrza. Zawierały one tlenek tytanu, który w połączeniu z powietrzem stawał się katalizatorem i usuwał z niego szkodliwe tlenki azotu. Za realizację odpowiadała firma PURETi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jakiś czas temu szwedzka sieć aptek „Apotek Hjärtat” przeprowadziła kampanię, mającą na celu zachęcenie do rzucenia palenia. W jej ramach na ulicach miast w Szwecji pojawiły się billboardy, które zaczynały kasłać, gdy ktoś w ich pobliżu zaczynał palić.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 3

Niedawno opisywaliśmy aktywację marki 37.5, która z kolei postawiła na wyjątkowy sklep, do którego aby się dostać, trzeba wspiąć się kilkadziesiąt metrów po skale. Więcej przeczytacie tu >

PS 4

Więcej ciekawych przykładów reklamy billboardowej znajdziecie tutaj >