Marka 37.5, zajmująca się produkcją odzieży, w tym tej przeznaczonej dla miłośników wspinaczki górskiej, postanowiła się w nietuzinkowy sposób zareklamować. Stworzony został niezwykły sklep, wiszący kilkadziesiąt metrów nad ziemią na jednej ze skał w kanionie Eldorado w USA. Widok zapiera dech w piersiach, sprawdźcie sami!
Cliffside shop otwarty był w sierpniu przez dwa dni, od świtu do zachodu słońca. Przez czas trwania akcji, około 70 osób skorzystało z darmowej odzieży znadjującej się w sklepiku. Dzięki temu mogły one sprawdzić ubrania w sportowych warunkach.
Zobacz również
Za realizację akcji odpowiada agencja WorkInProgress.
PS
Z okazji Światowego Dnia Tequili, marka Jose Cuervo postanowiła zaskoczyć mieszkańców Los Angeles i rozstawiła na ulicach fontanny z tequilą. Skorzystać z nich mógł każdy, kto posiadał przy sobie dowód osobisty lub mógł udowodnić, że ma przynajmniej 21 lat. Więcej na temat akcji przeczytacie tu >
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Także marka Rebook postawiła na niecodzienną akcję. Na ulicy postawiono wyjątkowy fotoradar, który mierzył prędkość przechodniów przebiegających obok – aby otrzymać najnowszy model butów, trzeba było osiągnąć prędkość przynajmniej 17 km/h.
PS 3
Jak najlepiej poprawić swoje osiągi w bieganiu? Rywalizując ze samym sobą. W tym celu Nike stworzył Unlimited Stadium – cyberbieżnię, na której ścigamy się ze swoim odbiciem!